سردار غلامرضا سلیمانی:

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامد‌های اقتصادی کرونا تشکیل داده است

رئیس بسیج گفت: ما به‌عنوان بخشی از فرزندان ملت ایران جبهه واحدی را برای کنترل پیامد‌های کرونا در اقتصاد خانوار‌ها و اقشار مختلف که آسیب دیده‌اند تشکیل داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در اردوگاه رهبری که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: این رزمایش با همت مردم ولایتمدار ایران که در اردوگاه رهبری هستند برگزار شده و بسته‌های معیشتی فراوانی را برای توزیع آماده کرده‌ایم.

او افزود: در فروردین‌ماه سال جاری زندگی بخش‌های زیادی از مردم ایران تحت تأثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند، اما پس از دعوت رهبر معظم انقلاب که با تحسین ایشان از ملت ایران از کمک مردم و حمایت از نیازمندان صورت گرفت جلوه‌هایی خوش در طول ۵۰ روز اخیر آفریده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در سراسر کشور بسیج به عنوان فرزند ایران در کنار همه دستگاه‌ها و سازمان‌های حمایتی و با کمک نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی قرارگاه رزمایش همدلی شکل گرفت.

سردار سلیمانی گفت: امروز صبح در ۳ استان و بعدازظهر در ۱۱ استان این رزمایش برگزار شد ضمن اینکه برهمین اساس امروز ۷۰۰ هزار بسته مواد غذایی با رعایت شئونات لازم تقدیم خانوار‌ها شد.

وی افزود: در روز‌های قبل هم ۶۰۰ هزار بسته معیشتی تقدیم مردم شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرحله اول این رزمایش با کمک مردم و تعداد زیادی از دستگاه‌ها انجام شده و ۳.۵ میلیون بسته بین آن‌ها توزیع شد. در مرحله دوم هم که از نیمه ماه رمضان تا عید سعید فطر خواهد بود ۳.۵ میلیون بسته مواد غذایی دیگر بین مردم توزیع خواهد شد.

سردار سلیمانی گفت: ما به عنوان بخشی از فرزندان ایران جبهه واحدی را برای کنترل پیامد‌های ویروس منحوس کرونا که به اقتصاد خانوار‌ها و اقشار مختلف آسیب زده است تشکیل داده‌ایم و می‌کوشیم با این کار ضمن کاهش آسیب‌های به وجود آمده درد و آلام مردم کاهش پیدا کند تا شرایط زندگی مردم عادی شود.

او افزود: این رزمایش کار ملت بزرگ ایران بوده است؛ این ملت اولین ملتی در دنیا بوده که اینگونه درخشیده است. ضمن اینکه این ملت نشان داد که در تمامی چالش‌ها در میدان حاضر است. آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس تحریم‌ها و تهدید‌ها مختلف اقتصادی دشمن تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توانستند چالش‌ها را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امید
۰۲:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشالله زمانی هم یک بسیج از مردم برای کنترل حقوق های نجومی پیدا خواهد شد
آخرین اخبار