مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران:

پیگیر تخصیص اراضی به پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن هستیم

جنتی گفت: تخصیص اراضی به پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن استان تهران در حال اجرا است و پیگیر تسریع در روند آن هم هستیم.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: روند تخصیص اراضی برای اجرای پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن در استان تهران مطلوب است و البته باید این کار سرعت بیشتری بگیرد.

او افزود: اقدامات گسترده ای در رشد عرضه مسکن و تامین و آماده سازی زمین جهت ساخت و ساز  صورت گرفته که نقش موثری در کنترل بازار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره کاهش قیمت تمام شده مسکن با توجه به فاصله زیاد قیمت تمام شده واحد مسکونی با قیمت فروش هر واحد گفت: این تفاوت قیمت به دلیل سوداگری‌های موجود در بازار است.

او می گوید: در ماه‌های گذشته تقریبا تمام بنگاه‌های املاک غیر مجاز در سطح استان تهران پلمب شد و خنثی سازی بخشی از سوداگری‌ها در بخش مشاوران املاک موجب کاهش قیمت در استان و البته در کل کشور شده است.

جنتی تاکید کرد: برخورد قاطع با سوداگران بخش مسکن با همراهی پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نتایج خوبی به همراه داشته است و امیدواریم با تداوم این اقدامات کاهش مستمر قیمت مسکن را شاهد باشیم‌.

وی افزود: پیگیری برای پلمب واحدهای مشاور املاک غیر مجاز مسکن در استان تهران همچنان تا پایان سال ادامه دارد و اجازه نمی دهیم از طریق اقدامات غیر قانونی و غیر مجاز،  بازار مسکن به هم بریزد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار