امضای تفاهم نامه ایجاد پایگاه های مردمی اشتغال آفرین در کشور

تفاهم نامه پایگاه های مردمی اشتغال آفرین بین سازمان بسیج سازندگی کشور و وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در شهمیرزاد امضا شد.

تفاهم نامه ایجاد پایگاه های مردمی اشتغال آفرین  امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در شهمیرزاد بین سردار زهرایی سازمان بسیج سازندگی کل کشور و محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور اجرای مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی اشتغال و با هدف آموزش ، اشتغال و توانمند سازی مردم و گروه های جهادی بخصوص در مناطق محرم امضا شد .

محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : این پایگاه ها در سراسر کشور تشکیل می شود و شناسایی و راه اندازی فرصت های شغلی خانگی ، کاریابی برای کارآفرینانو کارجویان و ارائه آموزش های مهارتی را پیگیری می کند.

در این همایش همچنین از ۱۸ نفر از مسئولان صندوق های قرض الحسنه نمونه ، کارآفرینان و مسئولان گروه های جهادی برتر استان سمنان قدردانی شد .

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این همایش با بیان اینکه بهترین راه رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی توجه به اقتصاد مقاومتی و روستاهاست. گفت : بیش از ۵۳ درصد تسهیلات در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی تا‌کنون به متقاضیان پرداخت شده است.

 وی افزود : در حوزه‌های راه اندازی واحد‌های راکد، ارتقاء شرکت‌های دانش بنیان، توجه به ارتقاء شرکت‌های تعاونی، مانع زدایی از واحد‌های تولیدی و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان سمنان اقدامات ارزنده ای شده است .

سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان هم گفت : امسال ۲ هزار پرونده در حوزه اشتغال خانگی بررسی و محقق شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار