رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

آموزش بیش از ۳هزار سرباز در طرح ملی سرباز مهارت

منصفی راد از آموزش ۳۲۰۰ سرباز در قالب طرح ملی سرباز مهارت از ابتدای امسال خبر داد.

منصفی راد گفت: طرح جامع سرباز مهارت همه ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، جهاددانشگاهی و مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی از ارائه خدمات آموزشی به سربازان در قالب طرح سرباز مهارت خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای امسال در استان سمنان شروع شده و تا کنون بیش از ۳۲۰۰ سرباز وظیفه از آموزش های مهارتهای اشتغال و کارآفرینی و مهارتهای زندگی بهره بردند و دوره های آموزشی تا اواخر سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در سال و براساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی، این طرح در استان سمنان تا پایان سال اجرا می شود و در این راستا تمام سربازان ورودی به مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.

منصفی راد خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم نامه‌ای مشترک فیمابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان سمنان مبنی بر فرآیند برنامه‌های طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره‌گیری از توان تخصصی جهاددانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار