آتش‌سوزی ۲ فروشگاه لوازم خانگی در زنجان مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش سوزی ۲ فروشگاه لوازم خانگی در منطقه اسلام آباد شهر زنجان بعد از حدود هشت ساعت مهار شد.

مجید امیر فضلی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش سوزی بزرگ ۲ فروشگاه لوازم خانگی در منطقه اسلام آباد شامگاه گذشته به آتش نشانی زنجان گزارش شد که همین امر باعث قطع گاز و برق در منطقه شد تا آتش‌سوزی زودتر مهار شود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله از هفت ایستگاه به محل اعزام شدند و بعد از حدود هشت ساعت فعالیت مداوم موفق به مهار این آتش سوزی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه وسعت آتش سوزی به حدی بالا بود که آتش نشانان از هفت ایستگاه با ۱۱ خودروی سبک و سنگین در عملیات شرکت کردند، گفت: در این عملیات آتش نشانی از نردبان هیدرولیکی هم استفاده شد.

وی گفت: به علت گسترده بودن آتش سوزی ۶ آتش نشان مصدوم شدند که ۲ نفر از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و چهار نفر هم دچار سوختگی و مصدومیت سطحی شدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد:هم اکنون زمان رسیدن نیروهای عملیاتی آتش نشانی زنجان به محل حادثه پنج دقیقه و گاهی کمتر از پنج دقیقه است که این میزان با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.