گروه‌های فلسطینی: غزه در معرض مرگ است

کمیته پیگیری احزاب فلسطینی اعلام کرد که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است.

کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد چهارشنبه اعلام کرد: «غزه در معرض مرگ است که باید آن را رد کنیم و بدون تردید و تسلیم‌شدن با هم روبه‌رو شویم».

این کمیته در بیانیه‌ای گفت: «ما از برادران عرب و مسلمان خود می‌خواهیم که در قبال جنگ آب و غذای [صهیونیست‌ها علیه غزه]موضعی مسئولانه اتخاذ کنند».

در این بیانیه آمده است: «آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است. هژمونی آمریکا حاکمیت کشور‌های مختلف را از بین برده است».

احزاب فلسطینی همچنین اعلام کردند که جنگ بر سر نان، آب و شیر خشک، فصلی از تروریسم است که جان غیرنظامیان را تهدید می‌کند.

از سوی دیگر، همزمان با بیانیه هلال احمر فلسطین درباره حمله اشغالگران به کاروان کمک‌های صلیب سرخ، مدیر بیمارستان‌های نوار غزه نیز از وضعیت فاجعه‌بار این منطقه خبر داد.

این مقام فلسطین با بیان اینکه ۱۸ بیمارستان از جمله ۸ بیمارستان دولتی غزه خدمات خود را متوقف کردند، افزود: ما بر ضرورت آوردن سوخت به بیمارستان‌ها تاکید می‌کنیم، زیرا وضعیت فاجعه‌بار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۳:۳۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
سوالی که ذهن منو درگیر کرده این هست که قرار بود این طوفان الاقصی اسرائیل رو نابود کنه چطور شد برعکس شد که غزه نابود شد !!!! این چه کاری بود شما کردید ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه واقعاً شرایط خیلی سخته و دردناکه خدا فقط به فریاد مردم بی دفاع برسه
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
بی دفاع نیستند انبار و زیر زمین بیمارستان‌ها پر از مهمات و موشک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
حاکمان منفعل عربی به ظاهر مسلمان با شنیدن این اخبار شادمان و رقص پایکوبی میکنند در حالی که این شتر در صورت عدم استمرار در حمایت مردم غزه جلو در خونه یکایک کشورهای عرب زبان بجز گروه مقاومت که مردانه در میدان ایستاده و از آرمان فلسطین حمایت میکنند خواهد خوابید این جزو نقشه های صهیونیسم و اربابان غربی آنها می‌باشد مهر ننگ و حقارت بر پرونده حاکمانی که با شیاطین غربی در نسل کشی و تخریب غزه هم سو با دشمن شدند و سکوت کردند مبادا بر اریکه قدرت آنها خللی وارد شود برای همیشه حک گردید و تاریخ گواه این خیانت علنی نسل کشی خواهد بود
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
حماس واسرائیل جنایتکارند
آخرین اخبار