نمایش دوربین جادویی در صحنه اکران برای سنندجی ها

نمایش «دوربین جادویی» به مدت ۹ روز برای هفت تا ۷۰ ساله‌ها در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج به روی صحنه می رود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: در نمایش دوربین جادویی ۲۰ کودک  در سه تابلو به ایفای نقش می‌پردازند که در این تابلو‌ها مصرف بهینه انرژی، حفاظت از منابع طبیعی و جنگلها، حفاظت از دریا‌ها، آب‌های زیرزمینی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف که آسیب جدی به طبیعت و سلامتی می‌رساند را اجرا می‌کنند.

حمیدرضا گوهری افزود: یکی از تابلو‌های این نمایش در خصوص حفاظت از حیوانات در دامان طبیعت و عدم شکارگونه‌های جانوری که می‌تواند به انقراض این گونه‌ها بیانجامد اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: در این نمایش کودکان با زبان کودکی از دانش آموزان و اولیای آن‌ها می‌خواهند هر آنچه که باعث آسیب به محیط زیست و طبیعت می‌شود توجه داشته باشند و آن‌ها را رعایت کنند.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت: نمایش دوربین جادویی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج از تاریخ ۱۴ آبان  آغاز شده و تا  ۲۲ آبان در طول روز  در سه اجرا برای گرو‌های سنی ۷ تا ۷۰ ساله‌ها به روی صحنه می‌رود.

 گوهری افزود: این نمایش هر روز صبح ساعت ۹ و ۱۱ ویژه دانش آموزان و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ویژه خانواده‌ها به روی صحنه می‌رود.

لازم به ذکر است، فریدقادری، مهنا زارع، سرور خوش اقبال، صبا مرادی، حسام جنتی، نیلیا رستمی، رهام وریخانی، نیلا صلواتی، السا آجیلیان، رها وریخانی، هلین موالی، روژیف احمدیانی، یلدا جلالی، آرتین سلیمی، آرتا مرادیان، سولینا باقری، ماهک جلالی، سینا بیداد، ملینا متولی، نیاز خانزاد، نیما نصیری و محمد مرادی از بازیگران نمایش دوربین جادویی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.