افزایش ۱۳۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در هفت ماه گذشته کشفیات قاچاق کالا ۱۳۲ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا دوشنبه‌ شب در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به رشد ۱۳۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا در کشور گفت: در هفت ماه منهتی به مهرماه امسال با تلاش ماموران انتظامی و همراهی دیگر نهاد‌های مسئول  به ارزش ۳۷۰ هزار میلیارد ریال قاچاق در کشور کشف شده است.

سردار حسین رحیمی  افزود: برای مبارزه با قاچاق و اختلالگران اقتصادی در کشور تلاش‌های زیادی صورت گرفته و همکاری خوبی را با گمرک و نهاد‌هایی نظیر امور مالیاتی شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: در کنار مبارزه با قاچاق و مجرمان اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نیز در دستور کار پلیس است و با همه توان در این خصوص همراه فعالان اقتصادی هستیم.

سردار رحیمی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران را با حضور ۶۵۰ نفر از تلاشگران عرصه اقتصادی برگزار کرد که مورد استقبال فعالان نیز قرار گرفت و برگزاری اینگونه همایش‌ها ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه  ایجاد یک امنیت با ثبات و پایدار در فضای کسب و کار از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و محلات و کسب و کار از جمله اولویت این پلیس تخصصی است افزود: پلیس اصلی‌ترین رکن برقراری نظم و امنیت در کشور است و در این راستا باید فضایی را ایجاد کند تا تمام ساز و کارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... به خوبی اجرا شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.