اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

سرپرست انتظامی شهرستان سراوان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵ سارق در هفته گذشته در شهرستان سراوان خبر داد.

  سرهنگ   محمد خبازی   اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران پلیس طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه گفت: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۵ سارق سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات به ۱۹ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد؛ همچنین دستگیری ۸ نفر معتاد متجاهر، توقیف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه و کشف یک دستگاه خودرو موتورسیکلت، کشف چهار قبضه سلاح جنگی کلاش بهمراه مهمات مربوطه، ۵ قبضه کلت بهمراه ۸ خشاب و ۲۴ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح شکاری به همراه سه نفر متهم و دستگیری ۶۶ نفر اتباع بیگانه به همراه داشت.

  سرپرست انتظامی شهرستان سراوان با معرفی دستگیر شده گان به مراکز قضایی از تداوم اینگونه طرح‌های عملیاتی خبر داد و خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع هر گونه موارد مشکوک نقش بسزایی در کاهش انواع جرایم و عملکرد به موقع پلیس دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار