برگشت بیش از ۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری‌های شده به مالباختگان

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: بیش از ۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان در شهرستان عنبرآباد برگشت داده شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: طی یک ماه اخیر با اقدامات تخصصی مجموعه پلیس فتا شهرستان عنبرآباد و هماهنگی قضایی، بیش از ۵ میلیاردو ۳۴۰ میلیون ریال سرمایه مالباختگان هنگام برداشت غیرمجاز از سوی کلاهبرداران به حساب شهروندان بازگشت و با مسدودسازی حساب‌ها از برداشت غیرمجاز وجوه جلوگیری شد.

وی افزود: متأسفانه علی رغم آموزش‌ها، هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس فتا که با همکاری رسانه‌ها به صورت مستمر و به اشکال مختلف اطلاع رسانی می‌شود، باز هم شاهد هستیم که تعدادی از شهروندان همچنان با کم‌دقتی، فریب کلاهبرداران سایبری را خورده و بر روی لینک‌های با منابع ناشناس کلیک کرده یا وارد درگاه‌های بانکی جعلی شده و همه یا بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه دستگیری کلاهبرداران اینترنتی و از بین بردن بستر‌های آسیب‌پذیری در اولویت ماموریت‌های پلیس فتا قرار دارد، به مردم توصیه کرد: از باز کردن لینک‌هایی با منابع ناشناس تحت هر عنوانی خودداری کرده و اطلاعات شخصی حساب‌های خود اعم از شماره‌های رمز و ccv۲ را هرگز به دیگران اعلام نکنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار