پاسخ محکم فوتبالیست مشهور به فسخ قراردادش به خاطر حمایت از فلسطین

فوتبالیست هلندی-مراکشی بعد از فسخ قراردادش از سوی باشگاه آلمانی به خاطر حمایت از فلسطین پاسخ محکمی داد.

باشگاه مایتنس آلمان در اقدامی عجیب قرارداد انور الغازی مهاجم هلندی و مراکشی الاصل خود را به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه مقابل اشغالگران فسخ کرد.

اما این ستاره مسلمان بعد از فسخ قراردادش هم از مواضع بشردوستانه و انسانی اش در حمایت از مردم فلسطین مقابل وحشی گری‌ها و جنایت رژیم صهیونیستی کوتاه نیامد.

این فوتبالیست مراکشی الاصل در صفحه خود نوشت: اگر تنها هم شوید باید سمت حقیقت بایستید. من از حرفی که گفتم پیشمان نیستم و به هیچ وجه پیشمان نخواهم شد. از امروز تا زمان مرگم از انسانیت و مظلوم دفاع می‌کنم. از دست دادن درآمد در مقایسه با جهنمی که مردم بی گناه در غزه تجربه می‌کنند چیزی نیست.

الغازی دو هفته پیش پستی در حمایت از فلسطین گذاشت. باشگاه ماینتس به او هشدار داد. این بازیکن پستش را حذف کرد، ولی اعلام کرد از مواضعش برنمی گردد و تفکرش تغییر نمی‌کند.

باشگاه آلمانی ابتدا او را از تمرینات کنار گذاشت، اما این بازیکن دوباره به ترکیب تیم برگشت. با این وجود اعلام کرد از حمایت از مردم غزه پشیمان نیست و به اعتقاداتش پایبند است. در نهایت باشگاه آلمانی در حمایت از رژیم کودک کش قراردادش را فسخ کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
این آقا، مثال عینی آیه 46 سوره سبأ هستن که در آن آمده است، بگو: «شما را تنها به يك چيز اندرز مى‌دهم، دو نفر دو نفر يا به تنهایى براى خدا قيام كنيد.... به تنهایی برای خدا قیام کردی و خداوند یار و یاور تو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۶:۲۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
آخه من ۳۰ ساله فوتبال میبینم اسم این تاحالا از صد فرسخی گوشم رد نشده ،یه جور مینویسن فوتبالیست مشهور انگار مسی ،رونالدو ،نیمار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار