وجدان جهانیان در برابر شنیع‌ترین جنایت می‌لرزد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: هر وجدان پاک و سالمی به مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت:  سد‌های استوار جبهه مقاومت، جلوی تجاوز رژیم صهیونیستی به کشور‌های اسلامی را گرفته است. 

او با اشاره به خشم منطقه از جنایت صهیونیست‌ها افزود: منافع ملی و اسلامی بر جلوگیری از قدرت گرفتن رژیم صهیونیستی استوار است، چرا که این رژیم در صورت توانایی به منافع همه کشور‌های اسلامی تعرض خواهد کرد.

امام جمعه میبد اظهار داشت: ایران بر اساس قوانین بین الملل و قواعد حقوق بشر و در چارچوب ضوابط درست و دقیق و مطابق با پیمان‌ها و قرارداد‌ها تشویق کننده مقابله با ظلم است. 

اعرافی ادامه داد: مردم فلسطین و همچنین سوریه، لبنان، مصر و اردن از اشغالگری صهیونیست‌ها آسیب دیده و ایران بر ایستادگی مظلومان مقابل ظالمان تأکید می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: وجدان بشری در مقابل زشت‌ترین فجایع، اشغال یک سرزمین و هویت یک کشور می‌لرزد. این وجدان است که موج ایجاد می‌کند و هر وجدان سالمی، خود را موظف به حمایت از مظلومان می‌داند.

او طوفان الاقصی را مرحله نوینی در روابط فلسطین و جهان اسلام با غرب و متجاوزان صهیونیستی خواند و گفت: حمله به شهرک‌های یهودی نشین، حمله به غاصبان است. این در حالی است که صهیونیست‌ها غیرنظامیان را به خاک و خون می‌کشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار