رژیم صهیونیستی: هدف ما از بین بردن حماس است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما بر آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تمرکز کرده و هدف خود را از بین بردن حماس تعیین کرده‌ایم.

پس از سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر این‌که نبرد با صهیونیست‌ها کاملا مشروع، اخلاقی، دینی و انسانی است، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ده‌ها هواپیمای نیروی هوایی و دریایی صهیونیستی آماده انجام حملات هستند.

به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: «برای مقابله با هرکسی که بخواهد آتش درگیری را روشن کند به کار خود ادامه خواهیم داد. (مقابله می‌کنیم) از همه می‌خواهیم به دستورات پایبند باشند.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به بمباران منازل، بیمارستان‌ها و مدارس در غزه، مدعی شد: «ما بر آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تمرکز کرده و هدف خود را از بین بردن حماس تعیین کرده‌ایم. به هر تهدیدی به موقع پاسخ خواهیم داد.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد: «یک آمبولانس را پس از نظارت بر استفاده گروهی وابسته به حماس در منطقه جنگی بمباران کردیم.»

المیادین نیز نوشت ارتش اشغالگر به بمباران یک آمبولانس اعتراف کرد و مدعی شد که گروهی وابسته به حماس از آن استفاده می‌کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
زارت
انگار بگی هدف ما خشکاندن اقیانوس است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۴ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است.
آخرین اخبار