آزادی ۱۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در سفر رییس جمهور به سنندج

۱۵۰ زندانی جرایم غیر عمد زندان سنندج، با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و به برکت سفر آیت الله رئیسی به کردستان، آزاد شدند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در آیین جشن آزادی زندان غیر عمد استان، بیان داشت: بار‌ها پیش آمده است که در سفر‌های استانی تعدادی زندانی آزاد شده اند و عموما دغدغه اشتغال بعداز آزادی را دارند.
منصوری خطاب به مدیرکل سازمان زندان‌های کردستان افزود: بنده ضمانت میکنم اگر فرد زندانی بعد از آزادی مشکل بیکاری داشت، تسهیلات مناسب و آسانی به طور ویژه برای او به صورت وام با شرایط مناسب فراهم شود تا زندانی بتواند شغلی آزاد برای خود ایجاد کند.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز به زندانیان حاضر در سالن همایش زندان سنندج گفت: وقتی یک زندانی آزاد می‌شود، فقط یک نفر نیست بلکه خانواده و اقوام او باری از غم بر زمین می‌گذارند.
وی ادامه داد: ۱۵۰ زندانی که به برکت سفر آیت‌الله رئیسی و با عنایت معاون اجرایی رئیس‌جمهور برات آزادی گرفتند، قطعاً قدردان زندگی و خانواده خواهد بود و چه زیباست که از تجربه تلخ زندان، مهارت و آموزش یاد می‌گیرند تا بعداز آزادی از بند، شغل خوبی فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.