آیین استقبال از مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی هانگژو در کرمان

مراسم استقبال از مدال‌آوران کرمانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو امشب با حضور استاندار، مسئولان استانی و مردم در فرودگاه کرمان برگزار شد.

آیین استقبال از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین با حضور استاندار، برخی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، پاریزی مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های ورزشی و جامعه ورزش کرمان در محل فرودگاه بین المللی کرمان انجام شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه استان در حوزه ورزش گفت: در حال حاضر استان دارای چند تیم لیگ برتری و باشگاه فعال بزرگ است و جزو معدود استان‌های کشور به شمار می‌رود که در حوزه‌های مختلف ورزشی سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه چند زمین و مجموعه بزرگ ورزشی تا پایان سال در استان کرمان افتتاح می‌شود، افزود: کویر کرمان یکی از ظرفیت‌های قابل توجه استان است که موجب جذب گردشگر و ورزشکاران شده و کمپ‌های مختلفی به صورت فصلی در استان دایر می‌شود.

 انداختن حلقه گل بر گردن ورزشکاران، اهدای تندیس کاروان ورزشی استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین، سبد گل و کارت هدیه از برنامه‌های جانبی این آیین بود. 

ورزشکاران استان کرمان از رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین، ۷طلا، ۴ نقره و ۲ برنز صید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.