مدال آوران بازی‌های هانگژو جوایز ویژه دریافت می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های آسیایی هانگژو علاوه بر حمایت‌های مالی که خواهند شد، پس از کسب مدال نیز جوایز ویژه دریافت خواهند کرد.

موعود بنیادی فرد اظهار کرد: مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای حمایت از هر ورزشکار اعزامی به مسابقات هانگژو چین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ورزشکاران حاضر در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو با کسب مدال طلا ۴ سکه تمام بهار آزادی، با کسب مدال نقره سه سکه تمام بهار آزادی و با کسب مدال برنز دو سکه تمام بهار آزادی به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اهمیت روحیه دهی و ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران اعزامی این استان به مسابقات آسیایی هانگژو عنوان کرد: مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای حمایت از هر ورزشکار و مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر مربی و داور اعزامی به مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو در نظر گرفته شده است.

بنیادی فرد تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان شایسته استان چهارمحال و بختیاری، پرچم مقدس جمهوری ایران اسلامی را در این میدان بزرگ به اهتزاز درآورند و برگ پر افتخاری را در کتاب ورزش قهرمانی استان‌مان رقم زنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار