افزایش نارضایتی از عملکرد بایدن در آمریکا

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که ۵۶ درصد از شهروندان این کشور عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور را قبول ندارند.

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که ۵۶ درصد از شهروندان این کشور عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور را قبول ندارند و از او ناراضی هستند.

تارنمای هیل در این خصوص نوشت: نتایج نظرسنجی شرکت رسانه‌ای نیونیشن و تارنمای «دیسیژن دسک اچ کی» نشان داد که ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها تا حدی یا قویا مدیریت بایدن را قبول ندارند و تنها ۴۴ درصد گفتند که تا حدی یا قویا آن را می‌پذیرند.

این نتایج که روز دوشنبه منتشر شد، نشان داد که ۸۵ درصد دموکرات‌ها و فقط ۱۰ درصد جمهوریخواهان عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور را قبول دارند. ۴۰ درصد از مستقل‌ها هم گفتند که عملکرد بایدن را تایید نمی‌کنند.

نتایج این نظرسنجی بر اساس سن افراد، حکایت از آن داشت که ۴۸ درصد از پاسخ دهندگان بین ۱۸ تا ۳۴ ساله و ۴۵ درصد از افراد بین ۳۵ تا ۵۵ ساله گفتند که عملکرد بایدن را قبول دارند. در بین افراد بالای ۵۵ سال تنها ۴۲ درصد با این افراد موافق بودند.

آمریکایی‌های آفریقایی تبار با ۶۱ درصد، بیشترین تایید را در ارزیابی عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور داشتند. در مقابل ۵۵ درصد رای دهندگان هیسپانیک و آسیایی تبار عملکرد بایدن را تایید کردند. در بین رای دهندگان سفیدپوست تنها ۴۲ درصد موافقت خود را با عملکرد بایدن ابراز کردند.

این نتایج در حالی حاصل شد که به احتمال زیاد، انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ عرصه رقابت بین بایدن و دونالد ترامپ رئیس جمهوی پیشین این کشور باشد و حتی برخی نظرسنجی‌های دیگر نیز از رقابت شدید بین این دو حکایت دارند. جو بایدن به غیر از نظرسنجی‌ها درباره محبوبیت و رضایت از عملکردش به عنوان رئیس جمهور با چالش ناشی از نظرسنجی‌هایی مواجه است که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها بیشتر نگران سن او هستند.

نظرسنجی اخیر در بازه زمانی بین ۲۳ و ۲۴ اکتبر (۲-۱ آبان) با مشارکت هزار نفر از رای دهندگان واجد شرایط و با حاشیه خطای مثبت و منفی ۳ درصد انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
نفرین خدا بر دولت و ارتش آمریکا ،از احمقی بایدن ملعون بیشتر استفاده میشه برای کشتار مردم مظلوم غزه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون مسئول تمام هرج و مرج در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
فرماندهان سنتکام با دستور مستقیم جو بایدن حملات صهیونیست‌ها به غزه را و هم کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی غزه را هدایت می‌کنند
آمریکا و صهیونیستها روی هیتلر را سفید کرده‌اند. آمریکا و صهیونیستها روی داعش را سفید کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
1 - ترامپ مرتکب جنایت جنگی شده و باید محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۴۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
آمریکا باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود. اسرائیل باید به خاطر جنایات در غزه محاکمه شود.
آخرین اخبار