تعدادی از اسرای اسرائیلی بر اثر بمباران غزه کشته شدند

سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند.

ابو حمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی دوشنبه در سخنانی گفت: دشمن باید سیاست وقت کشی در پرونده اسرا را کنار بگذارد و هر دقیقه که می‌گذرد به علت بمباران‌ها جان اسرایش به خطر می‌افتد. اکنون تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند.

سخنگوی سرایا القدس تصریح کرد: هر اندازه هم جنگ به طول بینجامد، جهاد و مبارزه ما ادامه خواهد یافت و ما به پیروزی در این نبرد ایمان داریم.

ابوحمزه ادامه داد: تعدادی از نظامیان دشمن را به کمین‌های وحشت و مرگ کشاندیم و آنان را تار و مار کردیم. جهاد ما ادامه دارد، جنگ هر چقدر طول بکشد، ما اهل آن هستیم و ان‌شاءالله پیروز آن هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۵۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
هرروز یک اسیر صهیونیست و در تیر رس موشک ها خودشون در غزه قرار بدین تا وحشت مردم غزه و ظلم خودشون و تجربه کنه و حتی تا در حد مرگش

بهتره احساساتی نشیم صهیونیست ها اشغالگر چه زن چه کودک چه پیر همه شون اسلحه بدست هستن و تجربه تیر اندازی و حتی قتل صهیونیست ها دارند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۲۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : خب به دست خود صهیونیستهای اسراییلی یهودی خبیث جنایتکار اشغالگر کشته شدند بلاخره غزه یک شهر بندری کوچک متراکم پر جمعیت است و اسیران صهیونیستی هم در همین شهر نگهداری می شوند و مقصر کشته شدن اسیران هم بر گردن خود نتانیاهو و وزیر جنگ جنایتکارش و جوبایدن وزیر جنگ جنایتکارش و دیگر کشورهای غربی همپیمانانش است اسیران صهیونیستی هم همگیشان در یک جا نگهداری نمی شوند در تمامی مناطق غزه نگهداری می شوند می خواهند اسیرانشان زنده بمانند دستور آتش بس فوری اعلام کنند تا اسیرانشان زنده بمانند و برای مبادله اسیران خودشان را آماده کنند و باید برای آزادی هر یک نفر اسیر صهیونیستی ۱۰۰۰ نفر اسیر فلسطینی را آزاد کنند و باید مرزهای غزه به مصر و اردن را باز امن کنند تا تمامی کمکهای بشر دوستانه مختلف وارد غزه شود و تمامی خسارات مالی و جانی که به غزه زده اند را باید به حساب بانک مردمی غزه پول نقدی معادل خساراتی که زده اند را پرداخت کنند در غیر این صورت منتظر این باشند که جبهه های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به فلسطین ورود می کنند برای نجات آزادی مردم غزه و کل فلسطین اشغال شده . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
خدا را شکر به درک واصل شدن
آخرین اخبار