رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

جهاد خدمت در مساجد، باید مورد توجه قرار گیرد

سردار بابااحمدی گفت: جهاد خدمت در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و مسائل محلات را باید شناسایی کنیم و ظرفیت‌ها را پای کار آوریم.

سردار حیدر بابااحمدی پیش از ظهر امروز در اولین گردهمایی فعالان مساجد، یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشت و  گفت: دست یداللهی خداوند تبارک و تعالی با طوفان‌الاقصی پس از تحمل ۷۰ سال مانند عذاب بزرگ بر سر رژیم کودک‌کش فرود آمد و خانه عنکبوتی را به هم ریخت.

او بیان کرد: گنبد آهنینی که تار‌های عنکبوتی بود در یک عملیات بسیار پیچیده فرو ریخت که این امر برآمده از ایمان قوی جوانان فلسطینی و گروه‌های حماس و قسام بود و ضربه به امنیت، حیثیت و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی وارد شد.

 رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ادامه داد: حماس، مسیر خود را درست انتخاب کرد؛ زیرا آن که در دامن غرب قرار گرفت، سرنوشت او مختوم به نابودی است، سرانجام مصر و لیبی را ببینید؛ اما گروه‌های فلسطینی با دست خالی از سنگ به پهپاد و موشک رسیدند.

او بیان داشت: رژیم صهیونیستی چند عملیات زمینی را در ۲۳ روز با همکاری ارتش آمریکا انجام داد تا بخشی از این شکست مفتضحانه را جبران کند و زنان و کودکان مظلوم را هدف گرفت و ۸ هزار شهید در غزه بر جای گذاشت که ۳ هزار کودک در بین آن‌ها هستند؛ اما این عملیات‌ها هم جای شکست‌شان را ترمیم نخواهد کرد.

سردار بابااحمدی با تاکید بر اینکه قوی شدن از راهبرد‌های قرآنی است که پیش روی ملت‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز در عرصه‌های مختلف به برکت مجاهدت ایثارگران و خون شهدا در اوج عزت و اقتدار هستیم.

او با یادآوری این موضوع که هنوز همه رزمندگان مقاومت وارد میدان نبرد نشده‌اند، بیان داشت: رژیم صهیونیستی در برابر ۲ هزار رزمنده عاجز شده و قطعا در برابر انصارالله، حزب‌الله، حشد‌الشعبی و فاطمیون دوام ندارد و  این را می‌دانند فاصله محوشدن‌شان به اندازه شلیک یک موشک ۴۰۰ ثانیه‌ای هایپرسونیک است.

 رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه تنها راه پیش‌روی دشمن از طریق نفوذ است و این امر را در قالب جنگ نرم در عرصه‌های مختلف از جمله: سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شاهد بودیم، بیان داشت: فتنه استکباری صهیونیستی  پارسال هم براساس همین راهبرد سرویس جاسوسی انگلیس بود.

او خطاب به فعالان امر مسجد بیان کرد: حاج قاسم به وعده‌های صادق خود عمل کرد و اکنون شما، فرماندهان جنگ نرم هستید و این جنگ باید با مرکزیت مسجد اتفاق بیفتد و مسجد مرکز همه هماهنگی‌ها، هدایت و راهبری ائمه جماعات و هم‌افزایی ارکان باشد و مساجد باید آرایش جنگی بگیرند و قدرت نرم را افزایش دهیم.

سردار بابااحمدی همچنین با اشاره به اینکه دشمن جنگ اقتصادی را زیربنای جنگ اجتماعی قرار داده است، افزود: جهاد خدمت در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و مسائل محلات را باید شناسایی کنیم و ظرفیت‌ها را پای کار آوریم.

منبع: خبرگزاری فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار