پروژه های نیمه تمام ورزشی جان می گیرند

استاندار خراسان جنوبی از پیشنهاد خلاقانه یکی از مدیران استان برای تقویت زیرساخت های ورزشی استان استقبال کرد و گفت: با همراهی دستگاه ها پروژه های نیمه تمام ورزشی استان جان می گیرد.

 استاندار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه  خراسان جنوبی گفت: مدیران خود را به اجرای دستور العمل‌های ابلاغی محدود نکنند چراکه پیشرفت وپیشرفت و توسعه خراسان جنوبی به ریسک پذیری نیاز دارد  و در این زمینه باید از تجارب موفق استفاده کرد.

او در این جلسه با اشاره به ظرفیت قانونی در ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ مبنی بر اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بخشی از طرح‌های عمرانی خود را به بخش‌های غیردولتی با ساز و کاری که در قانون پیش‌بینی شده است واگذار کنند، افزود: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی کارگروه واگذاری را برگزار خواهند کرد و روی این ظرفیت قانونی کار شود.

قناعت با اشاره به دستور کار دیگر جلسه شورای برنامه ریزی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مجازند با هماهنگی دبیرخانه شورا یک درصد اعتبارات خود را در حوزه ورزش و طرح‌های اولویت‌دار در این زمینه هزینه کنند.

استاندار با تأکید بر اینکه این طرح برای یک بازه دو تا سه ساله اجرایی خواهد شد، گفت: تصویب این طرح در شورای برنامه ریزی استان روزنه‌ای برای پیشرفت و توسعه ورزش استان است.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از اعطای مشوق‌ها به دستگاه‌های اجرایی خبر داد که یک درصد اعتبارات خود را در راستای ورزش هزینه کنند.

قطبی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: دراستان ۳۰ طرح ورزشی بالای ۸۵ درصد پیشرفت کاری وجود دارد که اگر بر اساس این قانون دستگاه‌های اجرایی سهم یک درصدی خود را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهند بخشی از این طرح‌ها تکمیل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.