تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان شوش

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش گفت: به  مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۵۰ برنامه در مدارس شوش اجرا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برنامه فرهنگی و ورزشی در مدارس شهرستان به همت حوزه بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

او می‌گوید: هفته بسیج دانش آموزی از یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت که برنامه‌ریزی برای تعالی معنوی و تربیت دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی در قشر بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار بسیج باید مدنظر قرار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه در مدارس این شهرستان، تصریح کرد: آذین بندی مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز، عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار جمعی از دانش آموزان با امام جمعه محترم شهرستان شوش، پویش #ایران_قوی (عکس سلفی دانش آموزان با پرچم ایران)، برگزاری یادواره شهداء در مدارس و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و ... از برنامه‌های پیش بینی شده است.

به گفته او رزمایش جهادگران فاطمی (توزیع بسته‌هایی نظیر لوازم التحریر، معیشتی، کیف و کفش)، جلسات پیشگیری از آسیب اجتماعی، جلسات روشنگری فرهنگی، رزمایش پدافند غیر عامل در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش نواختن زنگ ایثار و از خودگذشتگی در مدارس شهرستان، برپایی غرفه سواد رسانه در حرم حضرت دانیال نبی علیه السلام، برگزاری جشن دهه هشتادی‌ها بمناسبت روز نوجوان از دیگر برنامه‌های خاص این هفته عنوان کرد.

برچسب ها: بسیج ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.