ایمن سازی محور روستایی کهندان شهرستان جعفرآباد قم

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد استان قم از اجرای طرح رفع نقاط مستعد حادثه در محور کهندان بخش قاهان خبر داد.

مسعود زوارزاده،سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد استان قم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی روستا‌های بخش قاهان که به دلیل کوهستانی بودن در زمره ییلاقات مهم استان بوده و محور‌های جاده‌ای آن از ترافیک بالایی بویژه در روز‌های پایانی هفته و دیگر ایام مناسبتی سال برخور دارند تامین ایمنی این راه‌ها در اولویت اقدامات اداره متبوع قرار دارد.

او احصا و برطرف شدن نقاط مستعد حادثه در محور‌های بخش قاهان را در زمره اقدامات مستمر اداره متبوع خود دانست که تاکنون نسبت به برطرف شدن بیشتر آن‌ها اقدام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفراباد اصلاح و تعریض قوس‌های محور روستایی کهندان را از جمله اقدامات رفع نقاط مستعد حادثه دانست و افزود: در محور روستایی کهندان، دوقوس مستعد حادثه که در بین اهالی به نام پیچ‌های ۷ و ۸ شناخته می‌شوند، در طرحی امانی مرتفع شدند.

زوار زاده گفت: در این طرح امانی هر یک از قوس‌ها به عرض ۱۰ متر و به طول ۱۰۰ متر تعریض شدند.

او با بیان اینکه محور مذکور، مسیر ارتباطی روستا‌های الگان، کهندان، چمانک و ... با مرکز بخش است افزود: در این طرح امانی به منظور ارتقا ضریب ایمنی محور روستایی کهندان، ضمن تعریض قوس ها، نسبت به نصب انواع تابلو و علایم ترافیکی، ترانشه برداری، آشکار سازی و اصلاح شیب شیروانی اقدام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان جعفرآباد گفت: این طرح به همت عوامل و با استفاده از ۵ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک شامل بیل مکانیکی، پیکور، لودر کامیون و ایسوزو انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار