رژیم صهیونیستی مردم غزه را به قتل عام تهدید کرد

خبرنگار الجزیره گفت رژیم صهیونیستی در هشداری اعلام کرده هر کس در شمال غزه بماند تروریست محسوب می‌شود و عواقب آن را خواهد دید.

خبرنگار الجزیره که در غزه مستقر است، می‌گوید از صبح امروز (شنبه) به همراه دیگر همراهانش، تماس‌هایی با صدای ضبط شده و پیام تهدید‌آمیز از سوی ارتش اشغالگر دریافت می‌کند.

به گزارش الجزیره، در این پیام گفته شده هر فردی که به شمال غزه بازگردد یا هنوز در این منطقه  است، از سوی ارتش اشغالگر «تروریست» محسوب می‌شود و باید منتظر عواقب آن باشد. 

در همین حال از ساعاتی پیش، خبرگزاری الجزیره از بمباران بسیاری از محله‌های شهر غزه (در شمال) خبر داده است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی از هفته گذشته به ساکنان شمال غزه هشدار داد خانه‌های خود را ترک کرده و به جنوب بروند، زیرا این رژیم قصد «پاکسازی» این مناطق را دارد. با این حال، بسیاری از فلسطینیانی که در روز‌های اخیر به جنوب رفته بودند، در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند، زیرا ارتش اشغالگر مناطق جنوب غزه را نیز هدف بمباران قرار داده است.

گفتنی است نوار غزه از نظر جمعیت بسیار متراکم است و با ۳۶۵ کیلومتر مربع مساحت، ۲.۲ میلیون جمعیت را در خود جای داده است. بسیاری از فلسطینیان می‌گویند ادامه سکونت در جنوب غزه برایشان ممکن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
پس تا الان چکار میکرده
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل مقدم
۰۳:۰۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
تاکی باید این سگ کثیف دست به کشتاربزنه و دائم تهدید کنه؟ چرا امت اسلام متحد نمیشن؟ چراحماس تنهاست؟ حزب الله و مبارزان سوریه چرا نمیان وسط؟ بخدا اگه رهبرو مراجع فقط لب ترکنن ببین از ایران چه رستخیزی میشه برای بدرک واصل کردن صهیونیست لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ای
آخرین اخبار