جهاد اسلامی: تهمت زدن به مقاومت، مسئولیت کشتار را از رژیم اشغالگر سلب نمی‌کند

جنبش جهاد اسلامی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی برای اتهام‌زنی به نیرو‌های مقاومت در خصوص حمله به بیمارستان در غزه را قاطعانه رد کرد. 

جنبش جهاد اسلامی اتهامات رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن نیرو‌های مقاومت در بمباران بیمارستان «المعمدانی» را قاطعانه رد کرده و اعلام کرد: «تهمت زدن به جهاد اسلامی، مسئولیت این کشتار را از دشمن سلب نمی‌کند. اتهامات دشمن دروغ است و مقاومت از مراکز عمومی به عنوان هدف نظامی استفاده نمی‌کند».

به گزارش الجزیره، جهاد اسلامی تاکید کرد: «بیمارستان المعمدانی مانند سایر بیمارستان‌ها در غزه هشدار تخلیه دریافت کرده است. روایات متناقض دشمن دروغ‌های او را آشکار می‌کند و آنچه به رسانه‌ها می‌گوید ساختگی و تهمت محض است». 

این جنبش در ادامه با اشاره به تلاش‌های پیشین رژیم اشغالگر در پنهان کردن جنایات خود افزود: «تلاش دشمن برای فرار از مسئولیت جنایاتش مشهور است و مشابه ادعا‌های پیشین این رژیم در مورد ترور شیرین ابوعاقله است». 

گفتنی است، رژیم اشغالگر تاکنون از پذیرفتن مسئولیت حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه سر باز زده است. بنیامین نانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم، جنبش جهاد اسلامی را به دست داشتن در این حادثه متهم کرده‌اند. 

رژیم صهیونیستی سال گذشته نیز در پی حادثه شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره در کرانه باختری در ابتدا مدعی شد شلیکی از سوی نیرو‌های این رژیم صورت نگرفته است. شهادت ابوعاقله با شلیک گلوله نیرو‌های صهیونیست تا چهار ماه بعد از سوی سران این رژیم تکذیب می‌شد تا اینکه در پنجم سپتامبر همان سال مقامات معترف شدند شلیک از سوی نیرو‌های آنان صورت گرفته است، اما از هرگونه تحقیق جنایی در این خصوص خودداری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار