ميرسليم در گردهمایی حزب موتلفه اسلامی:

برای ورود به انتخابات باید به اصول دینی اشراف داشت

عضو حزب موتلفه گفت: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، باید به اصول دینی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اشراف داشته باشند.

مصطفی میرسلیم صبح امروز در گردهمایی سراسری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس اظهار کرد: به اتکاء اصول اسلامی، قانون اساسی و بیانات مقام معظم رهبری، محور‌هایی نظیر «آگاهی مستمر بر شرایط حاکم بر کشور» و «تحلیل مستمر از روند تحولات کشور» را احصاء کرده‌ایم.

وی افزود: این محور‌ها ابتدا باید خودش را در مجلس و سپس در دولت و نهاد‌های مردمی نشان بدهد چراکه به فرموده امام خمینی (ره)، مجلس در راس امور است.

میرسلیم گفت: ما و همفکران‌مان در مجلس، فراکسیونی بر محور قانون، ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد تشکیل دادیم که امیدوارم در مجلس آینده هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات از جمله انتخابات مجلس شوند، باید به اسناد و اصول اشراف داشته باشند که این اصول شامل اصول دینی، قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در مجلس، نمایندگان باید ناصح یکدیگر باشند و هر نماینده لازم است در جهت دلسوزی نماینده دیگر، قدم بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار