باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم، زیرا دروغ، ناامیدی را در جامعه ترویج می‌کند.

همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی با حضور نخبگان بسیج چهارمحال و بختیاری و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در همایش جهاد تبیین نخبگان بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: باید در جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا کنیم، زیرا دروغ، ناامیدی را در جامعه ترویج کرده و باور ما می‌توانیم را تضعیف می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: دشمن از رویارویی مستقیم با ملت ایران مإیوس شده وبه همین خاطر به دنبال جداکردن مردم از تواصی به حق و صبر است.

رضایی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) اظهار کرد: در جامعه اسلامی بن بستی وجود ندارد و مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی با اشاره به ارکان انقلاب اضافه کرد: اسلام، ملت و رهبری سه رکن اصلی انقلاب و حفظ و استمرار آن است؛ لذا دشمن که دیگر قدرت رویارویی نظامی با ما ندارد، به ارکان انقلاب می‌تازد.


بیشتر بخوانید


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: اسلام رکن اول انقلاب است و دشمن برای همین به احکام اسلامی ازجمله عفاف و حجاب می‌تازد و قرآن را می‌سوزاند و می‌خواهد مردم را به اسلام و قرآن بدبین کند.

وی افزود: دشمن ملت را که رکن رکین این انقلاب هستند هدف قرار داده و به دنبال کم رنگ کردن حضور آن‌ها در صحنه است.

رضایی با اشاره به هجمه دشمن به رهبری بعنوان سومین رکن اصلی انقلاب، اظهار کرد: دشمن به دنبال جداسازی مردم از اسلام و قرآن و رهبری است تا انقلاب را دچار مشکل کند.

وی با اشاره به حل مشکلات کشور یکی پس از دیگری با توکل به خداو بدون تکیه به آمریکا و اروپا و ...، تحقق وعده‌های الهی را یادآور شد و افزود: آینده از آن ماست و موفقیت‌های بزرگ تری نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد.

رضایی تإکید کرد: نشاط را باید در جامعه داشته باشیم و تحریف‌های دشمن را کنار بزنیم.

وی، در نظر آوردن سازش با دشمن را هم اشتباه دانست و گفت: باید در مقابله با دشمن ثابت قدم باشیم.

رضایی، ایستادگی را باعث عقب نشینی دشمن دانست و با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه، و مصادیق جهاد تبیین حضرت زینب و امام سجاد علیه السلام بعد از واقعه عاشورا، اظهار کرد: جهاد تبیین در سخت‌ترین شرایط هم کار خودش را می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار