آیین افتتاح و بهره برداری کلانتری ۱۶ شهرک قدس در قم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

در هفتمین روز از هفته انتظامی، آیین افتتاح کلانتری ۱۶ شهرک قدس فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور سردار میرحیدری" فرمانده انتظامی استان، شهردار ناحیه و پیمانکار ساخت کلانتری موصوف، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار میرحیدری در این آیین طی سخنانی ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته انتظامی،گفت: امروز پلیس این افتخار را دارد که در زیر پرچم ولایت در خدمت نظام مقدس اسلامی باشد، نظامی که انشاءالله زمینه ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هر چه خدمت به خلق بیشتر باشد، رضایت خداوند را بیشتر حاصل کرده ایم، افزود:ویترین و سرپشتیبانی کار انتظامی، کلانتری و پاسگاه است، مردم امیدشان به ماست که آرامش، آسایش، امنیت و عزتشان حفظ شود، بنابراین ما در برقراری امنیت شهروندان و حفظ کرامت مردم، همه‌ی تلاشمان را صرف می‌کنیم.

سردار میر حیدری تصریح کرد: از رئیس و کارکنان این کلانتری انتظار است ظرفیتی که امروز فراهم شده به افزایش سطح خدمات به شهروندان و کاهش آمار وقوع جرایم و کنترل بیشتر بر مجرمان منجر شود، همچنین در نگهداشت این مجموعه که از بیت المال هزینه شده و آبرویی برای سازمان و نظام است کوشا باشند.

گفتنی است، کلانتری ۱۶ شهرک قدس، در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و بنای ۷۶۰ متر مربع احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار