صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد

همزمان با هفته فراجا، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح قم در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان قم در سومین روز از هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم که با شعار «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» برپا شد، یگان‌هایی از سپاه، ارتش و فراجا آمادگی دفاعی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در این آیین با تجلیل از فداکاری‌ها و از خود گذشتگی نیرو‌های نظامی و انتظامی گفت: هر کسی در این نظام اسلامی زندگی می‌کند از امنیت پلیس جمهوری اسلامی ایران نیز برخوردار می‌شود و تنها هنجارشکنان و قانون شکنان تحت حمایت پلیس ما نیستند. 

آیت الله سید محمد سعیدی، فراجا را الگویی برای نیرو‌های نظامی دیگر کشور‌ها دانست و گفت: امروز فراجا مجموعه‌ای مکتبی است و در مسیر حرکت در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد.

استاندار قم نیز در این مراسم، ایجاد امنیت در همه زمینه‌ها را یکی از وظایف اصلی فراجا عنوان کرد و گفت: اقتدار پلیس در جمهوری اسلامی ایران یک اقتدار معنوی و بر پایه عزت و رحمانیت است و همین اقتدار توانسته امنیت را در کشور به ارمغان بیاورد. 

سید محمد آقامیری به مردمی بودن فراجا اشاره کرد و گفت: امروز نیرو‌های پلیس ما در میان مردم هستند. مردم نیز پلیس را از خود می‌دانند.

فرمانده انتظامی استان هم حفظ آب، خاک و کیان انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: کارکنان انتظامی تا پای جان برای حفظ نظام در صحنه حضور دارند و با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند. 

سردار محمد رضا میر حیدری افزود: برای اجرای طرح امنیت محله محور، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و در این طرح به وسیله نیرو‌های خودجوش و مردمی با مجرمان برخورد می‌شود. 

او افزود: امروز استان قم به لحاظ امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد و با اجرای طرح ذوالفقار که برای مبارزه با انواع جرایم در سطح استان اجرایی شده توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار