اجرای ۱۵ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت روان در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پیش بینی شده امسال همزمان با هفته سلامت روان، بالغ بر ۱۵ عنوان برنامه شاخص با بیش از ۶۰۰ فعالیت در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

دکتر علی احمدی با گرامیداشت آغاز هفته سلامت روان از ۱۸ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: برگزاری همایش در سطح شهرستان ها، توزیع بروشور، پمفلت، کتاب و پوستر، نصب بنر با بهره گیری از بیلبورد‌های شهری و ارائه خدمات اگاهی بخشی، مشاوره، تشخیصی و درمانی در سطح استان از جمله اقدامات درنظر گرفته شده برای این هفته است.

وی افزود: مشارکت سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون ارائه مشاوره همراه با میز‌های خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه ۲۱ مهرماه، برپایی ایستگاه‌های سلامت روان در پارک ها، برگزاری جلسات آموزشی باحضور بهورزان و مراقبین سلامت، برگزاری مسابقات مختلف برای دانش آموزان در سطح مدارس و مسابقات ورزشی با مشارکت ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.


بیشتر بخوانید


دکتر احمدی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست‌های آموزشی در خوابگاه‌های دانشجویی با حضور روان شناسان، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در جهت افزایش آگاهی مردم و انجام خود ارزیابی روان شناختی از طریق وبگاه salamat.gov.ir و تعیین سطح خطر در این هفته پیش بینی شده است.

به گفته رئیس مرکز بهداشت استان؛ هم اکنون نزدیک به ۶۰ روان شناس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار