بهترین هدیه برای پستچی‌ها اجرای قانون سختی کار است

پستچی اردکانی گفت: بهترین هدیه برای نامه رسان‌ها اجرای قانون سختی کار از سوی مدیران و مسئولان رده بالا است.

علی فتوحی اردکانی پستچی پرسابقه شهرستان اردکان گفت: تقاضا داریم مدیران و نمایندگان مجلس با پیگیری این موضوع، برای اجرایی شدن قانون سختی کار و مشاغل زیان آور برای پستچیان تلاش کنند. 

او در ادامه اضافه کرد: ما برای سالم رساندن امانت مردم ضمن تحمل استرس زیاد تلاش داریم، بسته‌ها را به موقع تحویل دهیم.

این نامه رسان اردکانی با بیان اینکه خطر‌های متعددی از جمله تصادف و احتمال ابتلا به ویروس کرونا، سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند، تصریح کرد: این کار نه باران می‌شناسد، نه برف، نه تابستان و نه زمستان، باید در هر شرایط جوی ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

فتوحی اردکانی با اظهار رضایت از حرفه خود، گفت: در گذشته نه چندان دور شاهد خوشحالی مردم هنگام تحویل نامه‌های آن‌ها بودیم، اما، امروزه با گسترش شبکه‌های مجازی، خرید‌های اینترنتی را می‌رسانیم و با این وجود پست هنوز اهمیت خود را در برقراری ارتباط میان انسان‌ها حفظ کرده است.

او در ادامه یادآور شد: حمل مرسوله‌های پستی با استفاده از موتورسیکلت صورت می‌گیرد که کار سختی است، اگر بسته‌ای در برخورد با زمین خسارت ببیند یا ماشین از روی آن عبور کند، نه تنها باید خسارت را پرداخت کنیم بلکه با مشکلات دیگری هم روبرو می‌شویم.

این پستچی با بیان اینکه اگر بسته‌ای در مسیر بین شهری دچار آسیب شود باز هم باید به مردم پاسخگو باشیم، افزود: هر مامور پست روزانه بیش از ۴۰ کیلومتر راه را با موتورسیکلت طی می‌کند و با خرابی وسیله نقلیه، سرما، گرما و آلودگی هوا هم در طول روز روبرو است.

فتوحی اردکانی اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا نیز، حجم کار و فعالیت شرکت پست چند برابر شد و بار اصلی جابجایی کالا‌های خریداری شده از طریق سکو‌های خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش ما بوده است.

هم اکنون در شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی، سه دفتر پیشخوان دولت، ۹ دفتر آی. سی. تی (ICT) روستایی و پنج نمایندگی پست روستایی وجود دارد.

گفتنی است شهرستان ۱۶۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهر‌های عقدا، احمدآباد و اردکان است.

برچسب ها: سختی کار ، پستچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.