غریب‌آبادی:

طوفان الاقصی نتیجه شهادت بیش از صدهزار فلسطینی بی‌گناه است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اقدامات مقاومت فلسطین دفاع مشروع در برابر جنایات و آپارتاید رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

 

کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت:

«طوفان الاقصی نتیجه بیش‌ از ۷ دهه اشغالگری، تجاوز، آوارگی و شهادت بیش‌ از صدهزار فلسطینی بی‌گناه شامل زنان و کودکان است. اقدامات مقاومت فلسطین دفاع مشروع در برابر جنایات و آپارتاید رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. حملات این رژیم به زیرساخت‌ها، بیمارستان‌ها، زنان و کودکان محکوم بوده و باید متوقف شود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۴۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : تمامی جبهه‌های مقاومت اسلامی فلسطین و جبهه‌های مقاومت سر تا سر جهان اسلام باید در آزاد سازی قدس شریف و فلسطین در این عملیات بزرگ طوفان الاقصی با جبهه مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه دست دهند یکپارچه بر صهیونیستها یورش برید از تمامی مرزهای فلسطین باید با تمامی امکانات تجهیزات تسلیحات عداوات نظامی پشتیبانی ورود کنید و شهرکهای و شهرها و دیگر اماکن که در دست صهیونیستها است را یکی پس از دیگری فتح تصرف کنید پاکسازی تثبیتشان کنید امروز روز تعلل درنگ صبر نیست امروز روز جهاد فی سبیل الله بر علیه دشمن سفاک کودک کشان شکنجه گران مظلوم کشان جنایتکاران تروریستهای اشغالگران دزدان غارتگران فاسدین فاسقین کافرین صهیونیستی است و این تکلیف دینی اسلامی بر همه امت واحده حضرت رسول الله ص واجب است و باید به یاری برادران دینی خود در فلسطین بشتابید و دشمن خبیث جنایتکار اشغالگر صهیونیستی را سرنگون نابود کنید ناوگان‌های جنگی دریایی صهیونیستها و آمریکایی را هم که قرار است برای پشتیبانی از صهیونیستها به دریای مدیترانه بیایند را با شدت حدت اقتدار قدرت قاطعانه از زمین آسمان هدف موشکهای مختلف قدرتمند خود قرارشان دهید پیروزی و فتح بزرگ آزادی قدس شریف فلسطین بسیار نزدیک است نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
تف به اسراییل غاصب جرثومه پلیدی و فساد درکل عالم
آخرین اخبار