مشکل روند آبرسانی به شهرکرد برطرف شد

در حالی که طی روز‌های اخیر تاسیسات خط انتقال آب از چشمه کوهرنگ به شهرکرد دچار خرابی و آبرسانی به مرکز استان با اختلال روبرو شد، اما شرکت آبفا بلافاصله به صورت شبانه‌روزی این مشکل را برطرف کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که طی روز‌های اخیر تاسیسات خط انتقال آب از چشمه کوهرنگ به شهرکرد دچار خرابی و آبرسانی به مرکز استان با اختلال روبرو شد، اما مهندسان این شرکت بلافاصله به صورت شبانه‌روزی این مشکل را برطرف کردند و در حال حاضر آب در لوله‌ها جاری شده است.

فرشاد متقی افزود: ایجاد مشکل و خرابی برای تاسیسات انتقال آب مساله طبیعی است و این موضوع طی روز‌های اخیر، روند آبرسانی به شهرکرد را با اختلال روبرو کرد، اما با تلاش بی‌وقفه نیرو‌های این شرکت، مشکل ساعت ۲۱ پنجشنبه شب به طور کامل برطرف شد و آب در لوله‌های خط انتقال، جاری شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این در حالی است که به سبب خالی بودن مخازن و اینکه شبکه آبرسانی هنوز خالی است و تا ارتفاع و فشار بگیرد، کمی زمان می‌برد آب در محلاتی از شهرکرد از جمله کوی پلیس، معلم و خیابان شهید محمد خیابانی با افت فشار همراه است که چنانچه مردم دیگر مناطق در مصارف خود مدیریت داشته باشد مشکل این محلات نیز سریع‌تر برطرف می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، دِبی موجود چشمه کوهرنگ را ۵۰۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین آب شرب در سه شهرستان کوهرنگ، فارسان و شهرکرد که منبع تغذیه آن‌ها از خط چشمه کوهرنگ است، وجود ندارد.

متقی خاطرنشان کرد: نیاز آبی شهرستان شهرکرد ۷۰۰ لیتر بر ثانیه است که این میزان آب در حال حاضر با خط انتقال آب چشمه کوهرنگ به میزان ۳۰۰ لیتر برثانیه و چاه‌های فعال منطقه تامین می‌شود و کمبود آبی در این خصوص نداریم، اما می‌طلبد تا مردم با مدیریت در مصارف خود و رعایت الگوی مصرف از افت فشار آب جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار