برنامه ریزی برای جذب ۷۵ هزار نیروی انسانی/ تحویل هفت هزار تخت جدید تا پایان سال به بیمارستان‌های کشور

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: درحال حاضر ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های کشور داریم و از دولت اهتمام ویژه برای اتمام پروژه‌های نیمه ساخت داریم.

بهروز رحیمی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: درحال حاضر ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های کشور داریم و تا پایان سال هفت هزار تخت بیمارستانی دیگر تحویل خواهیم داد. بیمارستان شهریار تا هفته آینده و بیمارستان های اراک، اکباتان همدان و تنکابن همچنین قائم شهر به زودی افتتاح خواهند شد.

به گفته وی در سراسر کشور بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم تحویل داده شده است. استدلال وزارت بهداشت در این است که امکانات در مراکز استانی بوده تا از اعزام بیماران به کلانشهر‌ها و به خصوص تهران جلوگیری شود.

او ادامه داد: الان ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف در کشور داریم و دولت اهتمام ویژه برای اتمام پروژه‌های نیمه ساخت داریم.

او ادامه داد: برنامه ریزی برای جذب ۷۵ هزار نیروی انسانی داشته و این کار در سه مرحله انجام خواهد شد. مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو اخذ و در ۲۸ مهر آزمون استخدامی انجام خواهد شد و در دو ماه کارهای جذب این افراد انجام خواهد گرفت.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار