خط کشی ۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری شهرستان بیله سوار گفت: ۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته خط کشی شده است.

ضیا فکری در بازدید از راه‌های اصلی با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران با استفاده از هزارو ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کرده اند گفت: در مدت یاد شده پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی – بیله سوار به طول ۴ کیلومتر به اتمام رسیده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۳.۵ کیلومتر از عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی ملانقی قنبر به اتمام رسیده افزود: عملیات زیرسازی و احداث ۳ کیلومتر از پروژه راه روستایی حاج تاپدوق و بهسازی ۲ کیلومتر از محور نرقشلاقی – زیوه در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار همچنین اتمام ۱۱ کیلومتر از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور نرقشلاقی – زیوه را یادآور شد و اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته ۲۰ کیلومتر از عملیات لگه گیری و بهسازی عزیز کندی در حال اجرا است.

فکری حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: تاکنون با حضور گشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۶ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۱ مورد قلع و قمع نیز انجام شده است.

او در ۶ ماهه گذشته از تسطیح و رگلاژ بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شوسه و خاکی در شهرستان بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان قنوزنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار رنگ آمیزی ۱۳۱ متر از سرعت کاهها، برچیدن ۹۴ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه از پل‌ها و ایجاد دپوی خاکی، پاکسازی و برداشتن مواد زائد از سطح راه و سرویس دوره‌ای ۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک را از دیگر اقدامات مهم راهداران برشمرد.

فکری جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده به تهیه و نصب ۲۰۰ عدد علائم اعم از اخطاری و انتظامی در راه‌های شهرستان بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: همچنین ۲۸ متر مربع تابلو اطلاعاتی نیز نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.