امنیت ایران در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعاست

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیت شهادت سرهنگ سعید پناهی فرد شهید مدافع نظم و امنیت اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعاست.

آیت الله احمد مبلغی گفت : عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی افزود: شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

وی گفت: امنیت ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعاییست که در اقصی نقاط کشور از امنیت و کیان ایران همچون جان گرانبهای خویش حراست و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

آیت الله مبلغی افزود: اینجانب عروج سبک‌بالانه شهید مدافع نظم و امنیت ، سرهنگ سعید پناهی فرد به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز ، و بستگان داغدار و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان کوهدشت تبریک و تسلیت عرض می کنم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علو درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسالت می‌ نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ دوم شهید سعید پناهی فرد فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس بود که پنجشنبه هفته گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد، این حادثه هنگام اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خور کولقان) رخ داد.

پیکر مطهر شهید پناهی‌ فرد روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در زادگاهش کوهدشت تشییع و به خاک سپرده ‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.