دشمن به دنبال نابودی فرهنگ مردم ایران است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن سعی دارد تا با نابود کردن اخلاق، فرهنگ ودین مردم، انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی شهر اقبالیه افزود: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه‌توزی دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، لذا باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال ۵۷ داشتند به سرانجام برسانیم.

آیت الله اسلامی با اشاره به نقشه‌های فتنه گران در براندازی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: سال ۷۸ مقابل دانشگاه تهران عده‌ای ماشین ها، موتور‌ها را به آتش کشاندند و آشوب گری کردند، ولی موفق نشدند که انقلاب اسلامی را براندازی کنند.

وی گفت: این فتنه گران پس از شکست، در سال ۸۸ با تجهیزات کامل به بهانه تقلب در انتخابات و فضای بوجود آمده سو استفاده کردند و شعار‌های ضد انقلاب و نظام و حتی توهین به مقدسات سعی در براندازی انقلاب کردند.

آیت الله اسلامی بیان کرد: بعد از دستگیری فتنه گرها، مردم درخواست کردند که با همه آن‌ها برخورد شود، اما نه تنها با برخی از سران فتنه برخورد نشد بلکه آن‌ها در برخی از پست‌های مدیریتی کشور هم بکارگیری شدند.

امام جمعه شهر تاکستان گفت: همان فتنه گران بعد از گذشت چند سال، در دی ماه اخیر به بهانه گرانی و اقتصاد تجمع کردند و باز هم شعار علیه نظام دادند.

امام جمعه شهر تاکستان افزود : این آشوب گران که از طریق کانال‌های ضد انقلاب حمایت می‌شدند در شهر‌های مختلف شروع به تخریب در اموال عمومی و بیت المال کردند و همچنین در شهر تاکستان حوزه علمیه، کتاب‌های قرآن و ادعیه را به آتش کشاندند.

وی گفت: الحمدالله مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه در شهر‌ها و استان‌های کشور به نشانه اعتراض به اقدامات این آشوب گران به صحنه آمدند و بار دیگر راهپیمایی انقلابی کردند.

امام جمعه شهر تاکستان گفت: لازم است تا همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه سیاسی بزرگ دیگری خلق کرده و چشم دشمنان را کور و با رهبر خود تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

برگزاری نشست بصیرتی شهر اقبالیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار