تا پایان سال ۱۴۰۴ ؛

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی آبرسانی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال ۱۴۰۴ آبرسانی می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان، گفت: محرومیت‌زدایی در راستای تحقق عدالت انجام می‌شود و رویکرد دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی و عدالت‌محوری در توزیع امکانات، توجه به مناطق مرزی و کمتر‌برخوردار است.

او افزود: بهره‌مندی آحاد افراد جامعه از موقعیت‌ها و امکانات موجود مهمترین تعریف از محرومیت زدایی و عدالت محوری است تا زمینه برخورداری همه مردم از خدمات مورد نیاز فراهم شود.

قناعت با بیان اینکه دولت سیزدهم با گسترش خدمات زیربنایی تلاش دارد مردم از نعمت آب، برق، گاز، راه، ارتباطات، فضا‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی به طور عادلانه برخوردار شوند افزود: خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت‌ها در مقایسه با سایر استان‌ها ضعف‌های جدی دارد به همین جهت آب، راه، ارتباطات و راه آهن موضوعاتی است که در این منطقه نیازمند توجه ویژه است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در دو سال فعالیت دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم. آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به استان از سمت زابل، راه آهن و انتقال آب از مهمترین موضوعات بوده که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

به گفته او نرخ بیکاری خراسان جنوبی قبل از دولت سیزدهم ۷.۷ بوده که اکنون حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

قناعت با اشاره به قرارداد‌های منعقد شده با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در استان، گفت: کل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال ۱۴۰۴ آبرسانی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه راه نیز خراسان جنوبی سال گذشته با دوبانده‌سازی جاده‌ها رتبه دوم کشور را داشت که نشان می‌دهد با همین توان مالی اندک کار زیادی انجام می‌شود.

او خواستار توجه ویژه به این استان در قرارداد‌های جدید محرومیت‌زدایی شد و تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی دنبال اقامه قسط و عدل است تا آحاد جامعه از نعمات خداوند بهره‌مند شوند.

قناعت با بیان اینکه همدلی و وحدت رویه ایجاد شده بین نهاد‌های انقلابی، دولت و مجلس باید تداوم داشته باشند گفت: اقدامات دولت سیزدهم و سازمان‌های کشور به ویژه سپاه پاسداران، نهاد‌های انقلابی و قرارگاه محرومیت‌زدایی در راستای اهداف کلیدی قابل توجه و تحسین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.