تخصیص بیش از ۲۰ میلیارد به آبرسانی محلات عشایری نهبندان

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از تخصیص بیش از ۲۰ میلیارد تومان به آبرسانی محلات عشایری نهبندان خبر داد.

 

نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته تخصیص بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل فرم ۳ طرح آبرسانی خواجه منجیکو و شروع طرح آبرسانی به محلات ملک چارویی و قله ری در شهرستان نهبندان نهایی شد.

او افزود: با این تخصیصی که به زودی انجام خواهد شد، افتتاح مرحله ۳ خواجه منجیکو و کلنگ زنی ملک چارویی در شهرستان نهبندان را طی چند هفته آینده و با حضور یکی از مقامات کشوری خواهیم داشت.

 نخعی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمری که طی ۳ سال گذشته انجام دادیم طرح آبرسانی خواجه منجیکو مرحله یک به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرحله ۲ این طرح تکمیل شده و عملیات اجرایی مرحله ۳ این طرح آغاز شده که در مراحل نهایی است.

او تصریح کرد: با تکمیل مرحله ۳ که آخرین مرحله این طرح آبرسانی است، آبرسانی به تمامی محلات عشایری حاشیه مرز نهبندان تکمیل می‌شود و این یک اتفاق بسیار بزرگ در حوزه عشایری استان خواهد بود.

نخعی عنوان کرد: طرح آبرسانی ملک چارویی هم با پیگیری‌هایی که در طول بیش از ۲ سال گذشته انجام داده ایم و سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر وقت را به این منطقه داشته ایم، مجوز افزایش دبی چاه متناسب با نیاز منطقه توسط شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شد که این یک اتفاق مهم و قدم رو به جلوی بسیار ارزشمندی بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالعات طرح توسط اداره کل امور عشایر استان انجام و راستی آزمایی‌های لازم در سازمان امور عشایری کشور انجام و نهایی شد و آماده اجراست.

او افزود: به زودی این طرح مهم آبرسانی که مطالبه مهم و به حق مردم منطقه است انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.