رفع هزار و ۳۴۳ فقره حادثه فاضلاب در سه ماه دوم سال

مدیر اداره آبفای بندرامام خمینی (ره) از رفع هزارو ۳۴۳ فقره حادثه فاضلاب در سطح شهر خبر داد. 

حسین خواجوی مدیر اداره آبفای بندرامام خمینی (ره) گفت: به منظور رفع مشکل دفع فاضلاب مشترکان بندرامام خمینی (ره) این اداره جهت عملیات نگهداری و بهره برداری از شبکه فاضلاب اعم از: لایروبی شبکه به متراژ ۳۰ کیلومتر، رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه جنتکس به تعداد ۶۰۰ فقره، رفع پس زدگی شبکه فرعی فاضلاب به تعداد ۸۰ فقره، مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول به تعداد ۸۰ دهانه، مرمت دور قاب و دیوار‌های منهول به تعداد ۱۵ دهانه، ساخت و اجرای منهول به تعداد ۵۰ دهانه؛ اصلاح انشعابات فاضلاب به تعداد ۶ فقره اقدام نمود.

او می‌گوید: در بخش تاسیسات فاضلاب نیز ایستگاه ۷۰۰ دستگاه قبل از آغاز فصل بارندگی، لایروبی، و اورهال همه تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها انجام شد، ضمن اینکه در مناطقی از شهر در هفته‌های آینده با مشخص شدن پیمانکار، لایروبی خطوط دفع فاضلاب آغاز خواهد شد.

خواجوی می گوید: سرکشی مستمر و شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، و وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

 مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: تعمیر و تعویض قطعات فرسوده دستگاه جنتکس، بیل بکهول، و همچنین بازسازی و سیم پیچی تعداد ۴ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچ، در شهرک مقداد و مسکن مهر انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.