تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در مراغه

همزمان با هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان جهاد و شهادت در مراغه تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی از ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

سردار عباسقلیزاده افزود: پس از پیروزی در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در عرصه‌های عمران و آبادانی ایران اسلامی و دفع فتنه‌های جدید دشمنان وارد عرصه شده اند.

وی افزود: رزمندگان پیشکسوت با ایستادن در راه آرامان شهیدان، همان راهی را می‌روند که شهدا درآن به هدف خود رسیده اند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه افزود: امروز وظیفه اصلی رزمندگان دوران دفاع مقدس انتقال فرهنگ، ایثار و شهادت به دانش آموزان، دانشجویان و آینده سازان ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی همچنان از جوانان و پیشکسوتان واهمه دارند و توان ایستادگی رودررو با مردم غیرتمند ایران را ندارند.

سردار عباسقلیزاده گفت: دفاع از حرم اهل بیت و ایستادگی در برابر داعش به رهبری آمریکا و صهیونیست‌ها بهترین گواه برای ترش دشمن از جوانان این سرزمین است.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این مراسم گفت: جوانان انقلابی و بسیجیان، با الگو گرفتن از رزمنده گان دوران دفاع مقدس آماده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس دانشگاه بزرگ برای تربیت انسان‌های شجاع بود افزود: در تدام این راه امروز شهدای مدافع حرم وارد این دانشگاه شده اند.

وی، وحدت و همدلی همه مردم را عامل پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در ادامه راه و هدف رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

در پایان این مراسم از یادگاران دوران دفاع مقدس تجلیل و قدر دانی شد.

برچسب ها: رزمندگان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.