معاون استاندار خراسان جنوبی:

کسی توانایی تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد

طالبی گفت: با دستاورد‌هایی که در اختیار داریم، کسی توانایی و جرئت تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در صبحگاه مشترک مرکز تربیت و آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس ما را به این باور رساند که چنانچه اراده کنیم، می‌توانیم؛ لذا بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی امروز ما مرهون دفاع مقدس است.

او افزود: اینکه اکنون هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند چشم تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد، بهترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داریم و به راحتی می‌توانیم اسرائیل غاصب یا عین الاسد را هدف قرار دهیم و کشتی‌های متجاوز انگلیس و آمریکا را توقیف کنیم، همه این‌ها از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بخش عمده آن به دفاع مقدس بر می‌گردد.

طالبی با اشاره به نقش رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) در کوتاه کردن دست استعمارگران و استکبار جهانی از به یغما بردن منابع و مخازن زیرزمینی ایران اسلامی اظهار کرد: بعد از کوتاه شدن دست استعمارگران از این منابع، دشمن به زعم باطل خود در صدد ساقط کردن نطام مقدس جمهوری اسلامی بر آمد.

به گفته معاون استاندار، تلاش‌های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ‌های سخت، در دستور قرار دادن ترورها، حمله مستقیم به صحرای طبس و برنامه ریزی برای جنگ تمام عیار ۸ ساله و تحمیل آن بر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شکست ایران بود.

او به شرایط سخت ایران در آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد:  در این شرایط جوانان ملت ما با خون و جان خود سپر شدند و اجازه ندادند حتی یک متر از خاک وطن دست دشمن بیفتد.

طالبی با بیان اینکه اولین دستاورد بسیار بزرگ جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تقویت باور و اعتقادات دینی و مذهبی بود، تصریح کرد: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و هر کاری را که اراده کنیم می‌توانیم انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


معاون استاندار با بیان نقش ایران اسلامی در حمایت کشور‌های مسلمان از جمله سوریه و عراق گفت: امروز ما علاوه بر توان دفاع از میهن اسلامی خود، توانمندی دفاع از سایر کشور‌های مسلمان در برابر تجاوز استعمارگران را نیز داریم.

او بخش عمده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های نظامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز شما مثال زدنی است و خدمت در کشوری که محور مقاومت در دنیا شده افتخار بزرگی است.

طالبی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو و جنگ ترکیبی دشمن اشاره و بیان کرد: دشمن درصدد است مشارکت ما را در انتخابات به حداقل برساند و حضور مقتدرانه، منسجم و هدفمند مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منجر به عقب نشینی دشمن شده است.

معاون استاندار گفت: با تعهدی که ما به نظام و خون شهدا داریم، ان شاءالله در پایان سال، نه بزرگی به دشمن خواهیم داد و مشارکت بالای مردم در این انتخابات مانند سایر انتخابات مثال زدنی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.