معرفی برترین های جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان

اولین جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان بین‌المللی در ایران با معرفی برترین ها به خط پایان رسید.

پنجشنبه ۳۰ شهریور در آخرین روز نخستین جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه های ایران، کاپ قهرمانی بخش خواهران و برادران به ترتیب به دانشگاه الزهرا و دانشگاه بین‌المللی قزوین و کاپ اخلاق به دانشگاه خلیج فارس بوشهر رسید.

در بخش خواهران، عنوان اول تا سوم به ترتیب به تیم‌های دانشگاه الزهرای تهران، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه آزاد تهران جنوب اهدا شد  و در بخش برادران نیز  دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، دانشگاه ارومیه و دانشگاه آزاد تهران جنوب به ترتیب عنوان های نخست، دوم و سوم را کسب کردند و کاپ قرمانی دریافت کردند.

تیم دانشگاه خلیج فارس بوشهر هم کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

دبیرکل اولین جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان بین‌المللی ایران پنجشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: اولین جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان بین‌المللی ارومیه که از ۲۸ شهریورماه به میزبانی دانشگاه ارومیه آغاز شده‌ بود، پس از دو روز با معرفی برترین‌های رشته‌های انفرادی و تیمی به کار خود پایان داد.

سلمان فرضعلی‌پور اظهار کرد: این جشنواره در ۵ رشته و  به صورت همزمان در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که دو رشته لی لی مرحله‌ای و هفت سنگ مهارتی انفرادی و سه رشته دال پلان، چوب کشی و الختر به صورت تیمی بود.

فرضعلی‌پور با بیان اینکه ۴۱۶ نفر از دانشجویان، سرپرستان و عوامل اجرایی از ۱۳ کشور و ملیت در این جشنواره حضور داشتند، افزود: بازی‌های حساس و جذابی ارائه شده و امید است در سال‌های آینده نیز با دانشجویان بیشتر و بازی‌های مهیج‌تری شاهد برگزاری این جشنواره در ارومیه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.