توزیع ۱۰ هزار نوشت افزار در طرح مهر تحصیلی اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای طرح مهر تحصیلی و توزیع ۱۰ هزار نوشت افزار در این استان خبر داد.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در قالب طرح مهر تحصیلی ۸۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت گیلانی توزیع می‌شود.

او در حاشیه اجرای طرح مهر تحصیلی در شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: طرح مهر تحصیلی هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با شناسایی دانش‌آموزان کم بضاعت از طریق آموزش و پرورش و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: در راستای اجرای مهر تحصیلی در سال ۱۴۰۲، ۸۰۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گفته حجت الاسلام علیزاده، ۵۰۰ بسته متعلق به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۳۰۰ بسته متعلق به دانش‌آموزان دوره متوسطه است.

او ارزش بسته‌های اهدایی را ۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در ۴ شهرستان رشت، لاهیجان، صومعه سرا، لنگرود و لشت نشا تهیه شده است.

توزیع ۱۰ هزار نوشت افزار در طرح مهر تحصیلی اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف گیلان یکی از مهمترین ویژگی‌های این طرح را استفاده از کالا‌های ایرانی در تهیه بسته‌های مهر تحصیلی خواند و تصریح کرد: نوشت افزار و کیف‌هایی که میان دانش آموزان توزیع می‌شود، بدون آرم و نشان است و با حفظ کرامت به افراد تحت پوشش توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.