فنونی‌زاده: با اخراج سرلک برابر النصر خلع سلاح شدیم/ بازیکنان پرسپولیس از ستاره‌های حریف وحشت داشتند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با اخراج سرلک برابر تیم النصر خلع سلاح شدیم و بازی را باختیم.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: وقتی شما برای تیم ۱۱ نفره، ۶ نفر را در دفاع بگذارید نمی‌توانید توقع بیشتر از این داشته باشید. اصلا گل محمدی یک مهاجم در زمین مسابقه نگذاشته بود و عمری هم عقب بازی می‌کرد و با اخراج سرلک ما خلع سلاح شدیم و فکر و ذکر گل محمدی این بود که بازی را با تساوی تمام کنیم البته نمی‌شود جلوی تیم پرمهره النصر دفاعی بازی کرد.

النصری‌ها مماشات کردند 

او افزود: اگر تیم النصر ۵ گل احتیاج داشت، می‌زد چون داشتند مماشات می‌کردند البته از بازیکنان توقع آن چنانی نداشتیم چون تیم النصر فوق العاده حرفه‌ای بود. جایی که ما بازیکن خارجی همانند وحدت حنانوف را می‌آوریم و یا بازیکنی می‌آورند که روح سرمربی تیم هم خبر ندارد آخرش همین می‌شود و پول‌ها جای دیگری خرج می‌شود و تا می‌خواهند بازیکن خارجی خوب بیاورند، دلال و یا مدیرعامل بازیکن دیگری را جذب می‌کند. من جای گل محمدی بودم اصلا نبیل باهویی مهاجم سوئدی را قبول نمی‌کردم حالا خدا پدر گل محمدی را بیامرزد که بازی‌اش هم نداد. اصلا مدیرعامل حقی ندارد که بازیکن انتخاب کند.

مگر رئال مادرید و بارسلونا هستیم که بدون مهاجم بازی کنیم 

فنونی‌زاده تصریح کرد: وقتی سرمربی تیم پرسپولیس حالت دفاعی تیمش را می‌چیند این طور تیم ضربه می‌خورد. ما از حضور تماشاگران هم محروم بودیم و یار دوازدهم خود را نداشتیم و گل محمدی تیم را خیلی دفاعی و بدون مهاجم در زمین مسابقه گذاشت. مگر ما رئال مادرید یا بارسلونا هستیم که بدون مهاجم بازی کنیم. پرسپولیسی‌ها آمدند ظرف ۲ هفته فوق العاده به بدن‌ها فشار آوردند و این باعث مصدومیت ترابی و امیری شد. تیم النصر هم بعد از ۹ نفره شدن پرسپولیس احتیاج به گل نداشت وگرنه ما را اذیت می‌کرد. من هم اگر بودم این حالت دفاعی را در زمین مسابقه می‌گذاشتم، اما یک مقدار باید دل به ضدحمله و ضربات ایستگاهی می‌سپردند.

پرسپولیسی‌ها باید بیشتر از حریف تاجیکی وحشت کنند تا النصر عربستان 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان شوتی به دروازه النصر نداشتند، گفت: این موضوع نشان از نداشتن تمرکز و وحشت از حریف مقابل بوده است. این همه بوق و کرنا برای رونالدو کردند، اما بازیکنان دیگر توانستند استفاده کنند تا اینکه رونالدو از موقعیت‌ها بهره ببرد. تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل هم با هم مساوی کردند و نباید پرسپولیسی‌ها حریفان خود را دست کم بگیرند. وقتی الدحیل قطر با آن عظمت می‌آید و با استقلال تاجیکستان مساوی می‌کند بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر از حریف تاجیکی خود وحشت کنند تا النصر عربستان.

پرسپولیسی‌ها باری به هر جهت بازی کردند 

او افزود: بازی‌هایی که با الدحیل و استقلال تاجیکستان داریم ان‌شاالله هواداران بیایند و تشویق کنند تا بازیکنان دلگرم شوند. به نظرم پرسپولیسی‌ها باری به هر جهت بازی کردند و بازی خودشان را انجام ندادند. به نظرم اگر بیرانوند درون دروازه نبود، گل‌های بیشتری می‌خوردیم. باید از کادر پزشکی تشکر کنیم که بیرانوند را به این بازی رساندند و بیشتر از این آبروریزی نشد.

گل محمدی بی گدار به آب زد و همه مهاجمان را رد کرد 

فنونی‌زاده درباره عملکرد شهاب زاهدی در این بازی گفت: زاهدی مهاجم نیست و وینگر چپ و راست است. مطمئن باشید اگر از این ۵ مهاجمی که رفتند یکی از آن‌ها در پرسپولیس می‌ماند مثلا اگر مهدی عبدی مانده بود خیلی اوضاع فرق می‌کرد. گل محمدی بی گدار به آب زد و حرفه‌ای عمل نکرد. حداقل یکی از این مهاجمان را نگه می‌داشت.

او بیان کرد: تیم پرسپولیس در ۳ جام می‌جنگد و خیلی باید گل محمدی مواظب باشد چون لیگ قهرمانان آسیا جایی نیست که بخواهد احتیاط کند در این صورت تیمش از مسابقات اوت می‌شود. جام حذفی هم با یک بازی حذف می‌شود و در لیگ برتر فوتبال هم ۴، ۵ تیم مدعی اول قهرمانی هستند. درست است که ما مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم، اما سپاهان، استقلال، گل گهر و تراکتور تیم‌هایی هستند که ما را ترغیب می‌کنند و گل محمدی باید حواسش را جمع کند تا حداقل به حضور هواداران دلخوش باشد و خودش هم تلاش کند تا ما جام‌های متعددی مثل پارسال بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
حالا هی ماله بکش بابا قبول کنید فوتبال ما ببر توخالیه با اون بازیکنای میلیاردی گیر واغلب فاسد و ضد ارزشها دلم سوخت برا اون پولایی که باید خرج فقرا میشد رفت تو جیب اینا واون کادر خرابشون
آخرین اخبار