گل محمدی: اخراج بچگانه باعث شکست برابر النصر شد/ این بازی تلنگری برای مسئولان فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست برابر تیم النصر توضیحاتی را بیان کرد.

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود. اولش مصدومیت مهدی ترابی بود و بعد هم اخراج سرلک و بعد از آن هم گل اولی که خوردیم که یک گل به خودی بود که می‌توانست صحنه گل نباشد.  

یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم

او  افزود: با تیم باکیفیتی بازی داشتیم، اما اگر حداقل یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و مخصوصا این که اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد. نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، اما یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. چنین بازی‌های بزرگی باعث می‌شود که نقاط ضعف‌مان را بیشتر پیدا کنیم و بتوانیم برای بازی‌های بعد قوی‌تر شویم. گفتم؛ اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، این نتیجه به دست نمی‌آمد.

باید ریکاوری ذهنی خوبی داشته باشیم

گل محمدی تصریح کرد: زمین بازی هم آن قدر خراب بود که هر ۲ تیم را تحت تأثیر خودش قرار داده بود و آن کیفیتی که بازی باید داشته باشد، نداشت. وقتی ۲ تیم فنی مقابل هم قرار می‌گیرند، انتظار این که بازی قشنگ‌تری از ۲ تیم ببینیم در این زمین برآورده نشد. متأسفانه نتیجه را در نهایت واگذار کردیم، اما آنچه مهم است این است که بتوانیم هم ریکاوری ذهنی خوب داشته باشیم و هم ریکاوری بدنی و خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم.

تمام ذهنمان برای خنثی کردن رونالدو نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  این که به نظر می‌آمد شما در نیمه اول به دنبال کنترل میدان هستید تا در نیمه دوم برنامه خود را پیدا کنید و آیا اخراج سرلک به خاطر هیجان بازی بود یا این که می‌خواستید رونالدو را مهار کنید، اظهار کرد: رونالدو یکی از بازیکنان خوبشان بود و بازیکنان خوب و تاثیرگذار دیگری هم داشتند و در فاز حمله بازیکنان خطرناکی داشتند. اما این گونه نبود که تمام ذهنمان برای خنثی کردن رونالدو باشد. بازیکنانی داشتند که هر لحظه خطرناک بودند.

او  درباره این که به نظر می‌رسید این نتیجه به خاطر وضعیتی بود که باشگاه پرسپولیس قبل از بازی رقم زده بود و همه چیز تحت تاثیر حضور رونالدو قرار داشت، گفت: در مصاحبه قبلی هم گفتم رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای و از نوادر فوتبال است.

برای برد به زمین رفته بودیم که این اتفاق افتاد

گل محمدی تصریح  کرد: هافبک‌های کناری و گوش‌های این تیم و هافبک وسط‌شان بازیکنان واقعا با کیفیتی هستند و هر لحظه خطرناک بودند. این که بازی در نیمه اول صفر بر صفر شد نتیجه خوبی بود. بازی سنگینی برای بازیکنان بود، اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم. صحبتی هم در رختکن بین خودمان شده بود، فقط می‌خواستیم برنده بازی شویم. برای برد رفته بودیم که این اتفاق متاسفانه افتاد و کار را خیلی سخت کرد و نتوانستیم نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست بیاوریم.

در مورد استقبال از رونالدو، باید مثبت فکر کنیم

او درباره این که اتفاقات قبل از بازی و این که همه چیز معطوف به رونالدو شده بود و شما و بازیکنانتان تنها ماندید، گفت: شکی نیست که رونالدو بازیکن بزرگی است، استقبالی هم که از رونالدو شد نشان‌دهنده عشق و علاقه جوانان ایرانی نسبت به فوتبال و خصوصا شخص رونالدو است. نمی‌خواهم در مورد استقبالی که شد زیاد منفی فکر کنم. اگر روی قسمت دیگر قضیه را نگاه کنیم که جوانان ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و یا این که به فوتبال علاقه‌مند شوند و استعدادهای‌شان کشف شود، به نظرم اتفاق خوبی است و باید از حضور رونالدو در کشورمان و شهرمان به شکلی استفاده کنیم و به شکلی به آن نگاه کنیم که نگاه مثبت باشد. جوانان ما لایق امکانات خیلی بهتری هستند و فوتبال ما سزاوار بهترین‌هاست. بازیکنان و فوتبال ما سزاوار این هستند که امکانات بهتری داشته باشند.

این بازی‌های بزرگ تلنگری به مسئولان تصمیم گیر در فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران بود، اما امروز به چه روزی افتاده است. این گونه بازی‌های بزرگ نقاط ضعف‌مان را نشان می‌دهد شاید تلنگری به مسئولان باشد. تلنگری که به مسئولان تصمیم‌گیر در مورد فوتبال ما هستند و امیدوارم به خودشان بیایند و بدانند که چقدر ما در بخش سخت‌افزاری ضعیف هستیم. در بحث ساختار فوتبال کشورمان مشکلات زیادی داریم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود. البته صحبتی که  وزیر ورزش  در مورد ساخت ورزشگاه جدید داشت، صحبت و حرفش هم می‌تواند یک شروع خوب باشد که بتوانیم از فوتبال و کشورمان  آبروداری کنیم. امیدوارم صحبت‌هایی که کرد عملی شود. امیدوارم اراده‌ای باشد برای این که ورزشگاهی آبرومند برای مردم و فوتبال خوب داشته باشیم.

گل محمدی در مورد این که چرا پرسپولیس در نیمه اول خوب نبود و فقط چهل و  چند پاس بهم دادند، گفت: ما مقابل یک تیم معمولی بازی نداشتیم. النصر یکی از اصلی‌ترین مدعیان فوتبال در آسیاست. فوق ستاره‌های خیلی خوبی دارد و انتظاری که ما با این شرایط و امکاناتی که داریم این است که بیاییم مقابل این تیم‌ها خودمان را برنده ببینیم، هر چند که بازی در خانه خودمان بود، انتظار زیاد درستی نیست. اتفاقاتی افتاد که کار را سخت کرد. این اتفاقات اگر برای هر تیمی و اگر تیم حریف می‌افتاد، ما برنده بازی بودیم، ولی مقابل یک تیم باکیفیت و بازیکنان فوق‌العاده بازی کردیم. تیمی که سه روز پیش بازی کرده است. خیلی‌ها فکر می‌کردند این تیم خسته است، در سفر بوده‌اند و ریکاوری خوبی انجام نداده‌اند، اما دیدید بازیکنانی که در بازی قبلی بازی کرده بودند، ۹۰ دقیقه در این بازی هم بازی کردند که نشان‌دهنده کیفیت بالای تیم است و مدعی اصلی قهرمانی است.

او درباره این که انگار پرسپولیس برای آسیا خوب آماده نشده بود و بعضی از بازیکنان این تیم در حد بازی‌های لیگ آسیا نیستند، اظهار کرد: منظور شما این است که تیم ما آماده این بازی نبود؟ ما با توجه به امکانات و شرایط‌مان و وضعیتی که داریم، سعی کردیم خودمان را آماده این بازی کنیم. نمی‌گویم توانمان همین بود. خیلی دوست داشتم روی یک زمین خوب بازی می‌کردیم و این اتفاقات برایمان نمی‌افتاد که قطعا نتیجه چیز دیگری می‌شد. در هر صورت تصمیماتی که برای فوتبال ما گرفته شده است و محدودیت‌های زیادی ایجاد می‌کند و باشگاه‌هایی که در آسیا هستند و حتی باشگاه‌هایی که در لیگ هستند، این محدودیت‌ها کار را برای مربیان و باشگاه‌ها سخت می‌کند و یکسری مشکلات دیگر هم هست که نمی‌شود کوتاه در موردش صحبت کرد، اما بازیکنان ما تلاش خود را کردند، اما امروز روزی نبود که بتوانیم برنده شویم که به خاطر حوادثی بود که در جریان بازی رخ داد.

 اتفاقی که برای ترابی افتاد، شوک منفی به تیم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت مهدی ترابی و همچنین قرار بوده قبل از بازی به بازیکنان، باشگاه پرداختی داشته باشد، گفت: ترابی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ماست و این اتفاقی که برایش افتاد شوک منفی به تیم بود، آن هم در شروع بازی، در دقیقه ۴ و ۵. نمی‌دانم مصدومیت‌اش تا چه اندازه است. فکر می‌کنم حداقل یک هفته کار دارد تا دوباره تمریناتش را شروع کند. در مورد مسائل مالی هم اینجا جایی نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم و سعی می‌کنیم که برخی چیز‌ها را عنوان نکنیم. با توجه به شرایط کنفرانس و بازی‌های آسیایی.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۴:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
داور، داور هم اصلاً به نفع پرسپولیس سوت نزد! حتی پنالتی هم نگرفت! شوت! شوت مناسب هم تقدیم بازیکنان مقتدر پرسپولیس نشد! به چه حقی کارت زرد در اختیار داور مسابقه قراردادند؟ تازه چرا داور تو بازی پرسپولیس «کارت قرمز» تو جیبش گذاشته؟ afc باید بیاد و جواب مربی با کلاس ما رو بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تیم کشتی ایران با یک میلیونیم امکانات اینها رفت مسابقه داد و نایب قهرمان دنیا شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
دیگه گذشت جناب مقصر تویی ک مهاجم نداشتی بفکر بازی‌های بعدی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
یک ماه لیگ رو تعطیل کردن، چمن رو خراب کردن، به تیم امید بازیکن ندادن، تا تهش به تیم ششم لیگ عربستان ببازن و از بازیکنی که ۲ سال بود فوتبال بازی نکرده بود گل بخورن?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
اگه گلر النصر دیشب بعد گم شدن پیدا هم نمیشد اتفاقی واسه النصر نمیفتاد چون طویله حقیر لنگ حتی یک شوت تو چهارچوب هم نداشت???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
آمار بازی رو?، بدون شوت در چارچوب برای لنگ

بعد لنگیا میگن النصر زوری برد :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
اگر تماشاگر بود نمی‌باختیم

اگر داور اخراج نمی‌کرد بازنده نبودیم

اینو خیلی شنیدید و خواهید شنید از پیشکسوتان، مسئولان و دست‌‌اندر کارانی که اگه لیگ ایران بود، هم محرومیت تماشاگرا رو بر میداشتن هم داورو توجیه می‌کردن. کسانی که بد عادت شدن و برا آسیا هم دنبال این چیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
مجری عربستانی :

استادیوم و کیفیت تصویر ایران رو که میبینم یاد 20 - 30 سال پیش میفتم. خداروشکر که عربستانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
یکی هم نبود اینجا به این بگه آخه اتوبوسی ، فارسی رو عین آدم حرف نمیزنی تو! چی داشتی میگفتی به رونالدو این وسط.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
اصلا تحویلش نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
چرا سرلک در بازی النصر اخراج شد؟ چون در ایران بابت این خطاها کارت زرد و قرمز نمی‌گیره و همین موضوع باعث میشه که کنترلی روی بازی خودش نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
امید گل لنگ رو صفر??

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال:

اخراج بچه گانه سرلک به تیم یک ضربه کاری زد. بنظرم پیروزی با احتیاط بازی کرد. متاسفانه چمن خراب است و وضعیت خوبی ندارد.

پ.ن : چند بار شده رئیس فدراسیون راجع به مسائل فنی یک باشگاه حرف بزنه؟! چرا درباره نساجی و سپاهان حرف نمیزنی اونا نماینده ایران نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام، آقای مربی فکر کردی تیم های خارجی مثل تیم های شهرستانی هستند که یه جورهایی حق شون را پایمال کنی. هر جور ی شده امتیازی ازشون بگیری. شماها بیشتر یاد گرفتید ضعف کش باشید و احساس قهرمان بودن کنید. حالا که به تیمهای نسبتا قوی برخورد کردی. زمین و زمان مقصر شدن . شما اگر تونستی با شرایط موجود ، بازیهای مناسبی ارائه دهید هنر کردی. وگرنه هنری نیست که همه امکانات باشد بعد بازی خوب کنید. خواهشا یه جوری صحبت نکن که دورجون مردم را نادان فرض کنی.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
خداییش دیشب جز وحید امیری که از جون و دل مایه گذاشت و بیرانوند که چند موقعیت خوب رو گرفت و کمی هم عمری؛ هیچ کدوم از بازیکنای دیگه بازی نکردن. اونم از سرلک و شهاب زاهدی که انگار اومدن پارک.
Netherlands
امیرحسین
۱۲:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
یک زمانی فوتبال ما برای کشورهای َآسیایی رویایی بود دست نیافتنی. اما حالا تیم حریف میاد هتل و بدون حتی یک ساعت تمرین دو تا گل میزنه و خیلی شیک برمیگرده خونشون. این وسط بازیکن پرسپولیس بجای اینکه ناراحت باشه رفته التماس پیراهن رونالدو رو میکنه که جناب رونالدو هم خیلی ساده بهش گفت برده رد کارت پسر جون . تو رو چه به این لباس. متاسفیم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۲:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بزرگوار آخه این چه جور تاکتیکی بود که انجام دادن
حال هرچه فوتبال دوستی بود رو گرفتید
بده اون چهل میلیارد بینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
اگر تیم محلات روبروی النصر بازی میکرد چند گل میزد شما فقط اسم یدک میکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
همون بازیکنی که با قانون شکنی از سربازی معافش کردین با اخراج باعث باخت تیم شد. بدون داوران ایرانی حرفی برای گفتن نداشتید. وضعیت چمن بیشتر به ضرر حریف بود. یادمون نرفته سقف قرارداد رعایت نکردید و باید کسر امتیاز بشه از پرسپولیس. حیف استقلال که به خاطر مالکیت مشترک با پرسپولیس از آسیا حذف کردن مدیران ورزشی ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
اقای گل محمدی شما همه چیو درست میگی قبول اتفاقات باعث باخت شد ولی من اصلا تعویضهاتو درک نمیکنم چرا ۵ دقیقه مونده به آخر بازی تعویض میکنی بازیکن توی اون تایم هیچ کاری نمیتونه بکنه اونم توی این جور بازیها که بازیکن استرس داره تا بیاد استرسش بریزه و عادی بشه براش جلو رونالدو بازی کردن خودش ۲۰ دقیقه طول میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سرلک از همون اولش بد و ناهماهنگ بازی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
پس چرا حداقل یک شوت به سمت دروازه حریف نداشتی آقای مربی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
یه سری به آمار بازی بنداز اونهام تو همین زمین بازی میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
نمیشه یبار بگی خودمان عرضه نداشتیم. همه ش تقصیر دولت و مسئولین بو... خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
همه دیدند اون تیم بود و تیم تو هم تیم با کمک داوران و همه قهرمان شدن در لیگ خودت را گم کردی فکر کردی چیزی سرت میشود به زمین سفت بدون کمک این و ان رسیدی و اگر وجدانی درون کسی باشد نیاز به حرف دیگری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
رونالدو و یارانش بخاطر زمین نتونستند بازی کنند شانش آوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
دقیقا،
United States of America
محمد
۱۲:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تا الان که برات کم نذاشته اند هربازیکنی خواستی برات گرفتن هر چی گفتی گوش کردن الانم تلنگر به مسئولینی هست که گوش به حرف خودت هستن
آره تو درست میگی چون این لنگ تیم مسئولین هست و باید پشتش باشن وگرنه چرا با سپاهان و نساجی کمک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
عمو یحیی عیار تو بیشتر ازاین نیست تیم توبزور به محوطه جریمه النصر می‌رسید....بازیکنانی تو ۱۱نفره توی محوطه جریمه فقط دفاع میکردن برای نتیجه مساوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شعور هم خوب چیزیه ، یحیی رکورد دار دریافت جامه و...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
به خدا همین قدری هم که دارن خرجتون میکنند ما راضی نیستیم. همین رو خرج رفاه و نشاط مردم بکنند زودتر و بهتر نتیجه میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
یحیی بهونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
مشکل از خودته که مربی نیستی دلال بازیکنی، حالا فقط بهانه بیار، مقابل پیرمردهای النصر تیم دفاعی بازی کنه خجالت نمیکشین بااین بازی، قرارداد تون چند میلیارده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
که باخت برسپولیس تلنگری به مسئولان فوتبال بود، آره؟!! به خودتون تلنگر نمیزنی؟ تلنگر؟ فوتبالی که با پول ملت اداره بشه همین میشه. همه ی هیجان فوتبالتون شده قراردادهای عجیبو غریب. فقط بلدین علیه رقیب وطنی بیانیه بدین، خط و نشون بکشین. واسه تحقیر هوادار رقیب با انگشت شست، سر ببرین( علی بیرو). اما توی زمین فوتبال، کم مونده بود وسط بازی رونالدو رو بغل کنینو سلفی بگیرین. عجب جماعت پررویی هستین شما! همیشه طلبکار....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
حیف از این پولهای نجومی که به مربیان و بازیکنان کشور داده میشود ، اینها در برابر تیم فوتبال بچه های محله ما شیر هستند در برابر بازیکنان بین المللی و حرفه ای هیچی نیستند ، چطوری بیرو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بازم هوچیگری شروع شد
بابا تیم پیروزی در حد محلاته و تو لیگ ایران به زور وزارت و کمیته داوران و فدراسیون بهش جام میدن.....
بابا هنوز جا داره تا به افتخارات استقلال بزرگ برسین!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
حالا که عیارتون توی زمین مشخص شد زمین و زمان را مقصر می دونید ، نه خیر ! البته که مقصری هست اونهم کسی که با مافیا بازی پ پ را به این بازی ها فرستاد !!! بله مافیای فوتبال آقای تاج و بابا مسعود و........ وقتی حق کشی بشه خدایی هست که جوابتون را میده !!!هنوز اول راهید !!!!
وقتی ناجوانمردانه در فوتبال کشور قضاوت میشه و گزینشی نه شایستگی تیم انتخاب میشه نتیجه اش همینه !!!
هر تیمی که فرستاده میشه باید واقعآ نماینده مردم و نماینده فوتبال و ورزش کشور باشه !اون تیم هم باید در میدان و با شایستگی نمایندگی را کسب کنه نه اینکه با نماینده سازی بره به بازی ها !!!!
مسئولین با شگاهها باید این را بفهمند که واقغآ باید نماینده شایسته ورزش کشور و مردم با کسب امتیاز واقعی بدور از توصیه و پارتی بازی انتخاب بشه!
اینکه با نظر مافیا کسی یا تیمی را که شایستگی لازم را نداشته باشه امتحان بشه ،خیانت به ملت،کشور و ورزش هست!که نتیجه اش می شود باخت در زمین خودمان !!!
بله خدای لباس سیاه و خدای لباس سفید یکی است ، ولی خدا به قلبها و به نیات نگاه می کند به حق و حقانیت نگاه می کند !!! اوف به دلهای سیاه نفاق !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
...انتخاب بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بسیار ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
مصدومیت ترابی بخاطر کیفیت بد چمن بود .
این چه وضعشه اخه
هنوز میومدن شهر ما بازی برگزار میکردین کیفیت زمین خیلی بهتر میبود .
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۰:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شما باختید حالا شده تقصیر مسئولین فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تقصیر بازیکن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
توی ایران راحت ترین کار اینه که نقص ها و اشتباهات خودت رو نادیده بگیری و بندازی گردن مسئولین!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شما بیشتر حواست به پیراهن مشکیت بود. اول از خودتون شروع کنید هوشیار بودن رو. پول زیادی می گیرید اعتماد به نفستون کاذب میشه هیچ مسئولیتی برای باخت قبول نمی کنید. فقط علیه همدیگه بیانیه دادن یاد گرفتید.
Iran (Islamic Republic of)
علی دهه ۶۰
۱۰:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
این اخراج بچه گانه روباید به بازیکنات گوش زد میکردی اقای محمدی.....چرابعد اخطار اون بازیکن تعویض نشد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
راست میگی والا...باید داور ایرانی میبردی توزمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بهتره استعفا بدی و بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تا زمانی که هوشیارانه بازی نکنیم شکست همراه ما خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
لطف کن دیگه شهاب زاهدی و میلاد سرلک رو بازی نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
باید هوشیارانه بازی کنیم. اخراج شدن و کارت زردگرفتن بلایی شده به جان فوتبال ما. آقا یک کارت زد داره بازهم خطای عمد می کند و اگر داور نادیده نمی گرفت او هم باید اخراج می شد.
Iran (Islamic Republic of)
اس اس
۱۰:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سرمربی همه بازی رو دیدین تیمت هیچ برنامه ای نداشت وفقط برنامت دفاع اتوبوسی بود
حالا اومدی میگی اخراج باعث باخت شد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کم ناله کن لنگی
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۱۰:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
پرسپولیس رو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
فدای سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
از کلی معلوم بود حال بازی نداشتید کم قلیان بکشید خطا کاملاً محرز بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
کارهاییکه باید 6 ماه قبل انجام می شد ، چند روز قبل از بازی و حتی روز قبل بازی ذهن میزبان را به خود مشغول کرده بود !!!
آیا اینگونه اتفاقات شاخصه بی مدیریتی نیست ؟!!!
دقیقا همینطور است ، ما به خودمان باختیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۰۹:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
بازیکنان فوتبال ما همیشه خدا تکروی میکنند ،وقتی هم میبازند مانند مسولین کشور ماست مالی میکننند ،امکانان نبود ،پول نداشتیم ،بچه های درست نخوابیدن ،از یاوه گوییا ،جمع کنید ،شما اگر فوتبالی بودید ،تاحالا یک برد شیرین برای کشور فراهم میکردید ،الحق که مفت خوری بیش نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام به نظرم پرسپولیس بازی خوبی انجام داد حتی بعد از اخراج،فقط این شهاب زاهدی رو کجای دلمون بذاریم ?
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۹:۳۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
فقط در بخش فوتبال نیست، تحولی در همه بخشهای نظام نیاز داریم تا شایسته شرایط بهتر از این برای همه مردم باشیم. اما چه کسی و چه زمانی باید این تحول رو استارت بزنه؟ من مطمئنم اگر امام (ره) الان در قید حیات بودن، با تشر و قاطعانه همه مدیران و مسئولان بی کفایت و منفعل رو حذف میکردن و شرایط به این شکل نبود! این مسئولان دچار سستی ماهیچه و اراده شدن! چون کسی بهشون کاری نداره! سر ماه حقوقشون میاد تو حساب و کسی هم ازشون حساب نمیکشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
برو خدا را شکر کن که ۵ تا نخوردید یک سری به آمارهای بازی بزن متوجه میشی رب گوجه تو قوطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
برای خودت است که این کاره نیستی
توراچه رسد به مربی گری
شکست تو با مربی گری ناشیانه ات خودی
کاسه گوزه را سرمسؤلین ورزشی می شکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
فکر کنم اگه اخراج نمیشد یه ۱۰ تایی بهشون میردیم آوردن :-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
آقای گل محمدی بازی چه ربطی به اخراج شدن داره بازیکنان باید خوب بازی کنن فقط اراده خدا وکیلی شده از خدا کمک بگیرین خیلی کم معلومه باخت می‌دین یکی شم بازیکنا خوب بازی نمیکنن اینقدر بهانه نیارین مصدوم یا اخراجه اراده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
مثل همیشه توجیهات شروع شد !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
همیشه همین جور بازیکنا ضربه زدن
سیامک نعمتی و مهدی شیری پنالتی می دن مهرداد پولادی و ستار زارع اخراج می شن گل محمدی پنالتی چیپ می زنه
خلاصه همیشه یکی هست کار رو دربیاره برای حریفان
آخرین اخبار