پیروانی: النصر تیم منتخب جهان است/ محکوم به برد در قطر هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل الدحیل قطر که بازیکنان خارجی خوب زیادی دارد محکوم به پیروزی هستیم.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر النصر عربستان اظهار کرد: به تیم منتخب جهان یعنی النصر تبریک می‌گویم. رقابت نابرابری وجود دارد به‌ویژه برای برخی تیم‌های ایرانی که به‌خاطر سقف بودجه نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و محدودیت وجود دارد. النصر از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد و پیروز شد.

او افزود: النصر بازیکنان گرانقیمتی دارد و از این تیم توقعِ ارائه بازی بهتر می‌رود. تلاش می‌کنیم تیم را برای بازی‌های بعدی جمع کنیم. بازی بعدی ما مقابل الدحیل است که بازیکنان خارجی خوب زیادی دارد. در قطر باید حتماً امتیاز جمع کنیم و محکوم به پیروزی هستیم. گروه E سه تیم قدرتمند یعنی پرسپولیس، النصر و الدحیل را دارد.

مدیر تیم پرسپولیس درباره کیفیت بد چمن ورزشگاه آزادی گفت: چه بگویم؟ به نظرم عمر این چمن گذشته و چمن باید تعویض شود. کسی بابت وضعیت این چمن مقصر نیست و هر چقدر بخواهند این زمین را وصله پینه کنند، کار به نتیجه نمی‌رسد.

او درباره  جذب نبیل باهویی که در لیست یحیی گل‌محمدی نبود، تصریح کرد: سقف بودجه به ما اجازه کار نداد. رقم قرارداد هر بازیکنی را که معرفی کردند، باعث می‌شد از سقف بودجه عبور کنیم. خیلی خوب بود که همه تیم‌ها چنین قانونی را رعایت می‌کردند و همین قانون باعث شد نتوانیم مهاجم گران‌قیمت بگیریم. تصمیم بر این بود که نبیل باهویی به پرسپولیس بیاید و امیدوارم او به تیم کمک کند.

پیروانی درباره راه دشوار پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌ها در حال سرمایه‌گذاری هستند و شرایط بهتری نسبت به ما دارند. رقابت نابرابری در جریان است و باید همت، غیرت و تلاش را کنار هم قرار بدهیم تا نتیجه بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
واقعا آقای پیروانی حرفی معقول ومنطقی زدند تیم النصر منتخب جهان است از منچستر واز آث میلان و.‌‌.. طرفداران بی منطق کیسه وشله زرد چشماشون بازکنند ببینند تیم‌های مبدا وقدردانی اروپایی بازیکنان النصر را بعدا وراجی کنند
آخرین اخبار