رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

نیروی انتظامی پای کار نظام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت و آسایش مردم است و کارکنان نیروی انتظامی به‌صورت انقلابی و جهادی پای کار نظام هستند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: نیرو‌های انتظامی به‌صورت انقلابی و جهادی پای کار نظام هستند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی افزود: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت و آسایش مردم است و بزرگترین دلیل بر این مدعا تقدیم شهدا در راه امنیت است.

او اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا هفته گذشته ۴۴ شهید نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم انقلاب اسلامی شده و ما مقتدر و تا پای جان در این راه گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه گفت: کشوری مانند ایران که بر پایه نظام اسلامی و دینی است و نمی‌تواند با مستکبر سازش کند، دشمنان بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم، تنها فقط به‌دنبال حق مظلوم و رعایت عدالت و امنیت هستیم.

او با بیان این‌که مستکبران عالم در برابر گفتمان ضداستکباری و ظلم‌ستیزی ما قد علم می‌کنند، افزود: نیرو‌های مسلح ما آماده هستند و اجازه نخواهند داد به امنیت پایدار مردم خدشه‌ای وارد شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: آنانی که در برابر جمهوری اسلامی قد علم می‌کنند و قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند بدانند با برخورد قاطع نیروی انتظامی روبه‌رو می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.