مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

فراخوان جذب نیرو در شهرداری‌های زنجان مهرماه منتشر می‌شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت:فراخوان جذب ۹۴ نفر در شهرداری‌های استان مهرماه منتشر می‌شود.

سعید خلجی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به انتشار فراخوان جذب ۹۴ نفر در شهرداری‌های استان در مهرماه گفت: با توجه به مجوزهای اخذ شده برای جذب این تعداد نیرو، ثبت نام از متقاضیان از مهرماه آغاز خواهد شد و فراخوان جذب نیرو از طریق پایگاه استانداری، شهرداری‌های استان و رسانه‌های جمعی منتشر می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: قطعا در مدت زمان کمی پس از انتشار فراخوان آزمون مربوطه برگزار و فرآیند جذب نیرو انجام خواهد شد.

خلجی با بیان اینکه ۷۰ نفر از نیروهایی که برای جذب در نظر گرفته شده سهم شهرداری زنجان است، افزود: سایر شهرداری‌ها در مجموع ۲۴ نیرو را جذب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در این مرحله از طریق ۱۷ کد رشته خواهد بود، اضافه کرد: بیشترین رشته‌هایی که جذب نیرو در آن صورت خواهد گرفت شامل رشته‌های فنی از جمله شهرسازی، معماری، نقشه‌برداری، حقوق، مالی و اجتماعی است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه نیازمندی های شهرداری‌های زنجان در این آزمون لحاظ شده است، گفت: بیشترین جذب نیرو در زنجان در بخش آتش‌نشانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
به جای جذب نیرو میتونید ۴۵ نفر پرسنل سازمان همیاری زنجان رو که یازده ماهه حقوقشون رو ندادید، قراردادشون رو به شهرداریها منتقل کنید تا از این فلاکت نجات پیدا کنند.