فرمانده نزاجا:

در صنعت دفاعی، امروز محتاج هیچ کشوری نیستیم/امروز ایران معادلات قدرت‌های استکباری را خنثی می‌کند

حیدری گفت: امروز به لطف خداوند در صنعت دفاعی محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیرو‌های جهادی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه برگزارشد، گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی با فداکاری، جانفشانی و خستگی‌ناپذیری، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکسته اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری  افزود: اقتدار کنونی کشور نتیجه فداکاری و جان‌فشانی شهدای عزیز ایران اسلامی و خستگی ناپذیری نیرو‌های مسلح کشور است.

فرمانده ارشد نزاجا اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز در منطقه و دنیا اثرگذار است و در همه معادلات حرف خود را به کرسی می‌نشاند و معادلات را یا خنثی می‌کند یا در جهت رضا خداوند هدایت می‌کند.

وی بیان کرد: همه دنیا دیدند که پایگاه عین الاسد را موشکباران و آمریکایی‌ها را از خلیج فارس به فضل خدا بیرون کردیم و پهپاد‌های متجاوز آمریکایی را با جرات مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همه دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، نظام تک قطبی در جهان را برنتابیده و در مسیر اضمحلال آن‌ها گام برداشته است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تلاش نیرو‌های مسلح برای خودکفایی در همه ابعاد گفت: در بعد خودکفایی به ویژه در صنعت دفاعی، امروز محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیرو‌های جهادی است که در رکاب، ولی امر مسلمین جهان در حال جهاد هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای عزیز، به نگاه آرمانی آن امام بزرگوار تحقق بخشیده و نه تنها نظام تک قطبی در جهان را برنتابیده بلکه در مسیر اضمحلال آن‌ها گام برداشته است.

 نیرو‌های مسلح  هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند

وی ادامه داد: امروز در معادلاتی که قدرت‌های استکباری بر دولت‌ها و ملت‌ها تحمیل میکنند، جمهوری اسلامی اثر می گذارد، حرف خود را به کرسی می‌نشاند و معادلات را یا خنثی می‌کند یا در جهت رضا خداوند هدایت می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار کنونی کشور نتیجه فداکاری و خون فشانی شهدا و خستگی ناپذری نیرو‌های مسلح کشور است؛ این نیرو‌های مسلح کشورمان هستند که هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند و به دنیا اثبات کردند که آمریکا دارای یک هیمنه پوشالی است.

وی اضافه کرد: کما اینکه دیدید پایگاه عین الاسد را موشکباران کردیم، آمریکایی هارا از خلیج فارس به فضل خدا بیرون کردیم و پهباد‌های متجاوز آمریکایی را با جرئت مورد هدف قرار دادیم.

سرتیپ حیدری اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

در این مراسم از زحمات و مجاهدت‌های امیر سرتیپ علی حاجیلو تقدیر و امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا معرفی شد.

لازم به ذکر است امیر امان‌اللهی در سابقه خود فرماندهی تیپ ۶۵ نوهد (کلاه سبز‌های ارتش) و همچنین جانشینی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.