نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

ارتش دشمنان را از هرگونه تهدید علیه کشور مایوس کرده است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ارتش با اقتدار و اعتماد به نصرت الهی دشمنان ایران اسلامی را از هرگونه تهدید علیه کشور مایوس کرده است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی امروز در مراسم رژه روز ارتش در ارومیه با اشاره به قابلیت‌های ارتش در دفاع از کیان کشور گفت: ارتش امروز به سپر غیر قابل نفوذ ایران اسلامی در برابر متجاوزین و دشمنان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار کرد: ارتش با اقتدار و اعتماد به نصرت الهی دشمنان ایران اسلامی را از هرگونه تهدید علیه کشور مایوس کرده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان ایران اسلامی در اوایل انقلاب برای انحلال ارتش، افزود: امام (ره) با نگاه تیزبینانه خود این توطئه را تشخیص و آن را خنثی کردند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به بخش‌هایی از نهج البلاغه در رابطه با تقویت نیروی دفاعی اشاره کرد و ادامه داد: امروز ارتش مصداق آیات کریم و روایات معصومان (ع) به دژ محکم نظام اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه ارتش به عنوان یک نیروی مسلح متدین الگویی برای نیرو‌های نظامی است، گفت: امروز در نظام جمهوری اسلامی تمامی نیرو‌های مسلح به یک هم افزایی و همدلی لازم برای دفاع از امت اسلامی رسیده‌اند.

آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب ارتش جمهوری اسلامی در استان آذربایجان غربی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، آیت الله قریشی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان در بلوار حسنی این شهر با رژه موتوری یگان‌ها همراه با ادوات و تجهیزات رزمی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.